تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

همه چیز درباره تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی / بعد از زبانهای انگلیسی که با تکلم در 47 کشور در رتبه اول ،اسپانیولی با تکلم در 22 کشور در رتبه دوم ، عربی با تکلم در 21 کشور در رتبه سوم و فرانسوی با تکلم در 15 کشور در جایگاه چهارم جهان قرار دارد. زبان ترکی نیز با تکلم و زبان رسمی بودن در 7 کشور دنیا ،پنجمین زبان دنیا از این منظر محسوب می شود . زبان ترکی به لحاظ تقسیم بندی و ساختار و گرامر جزو زبانهای اورال – آلتائیک محسوب می شود .

زبان تركی بعنوان كهن ترین زبان دنیا با متكلمانی كه شرق و غرب عالم را تحت حاكمیت خود درآورده بودند ، جا پائی در تمام زبانهای دنیا دارد. زبان تركی به خاطر یك سری علل تاریخی، دوره‌های گوناگونی را پشت سر نهاده و از پس قرنها در گستره‌ی جغرافیایی وسیعی پراكنده شده است .

شاید زبانی وجود نداشته باشد كه تحت تأثیر این زبان قرار نگرفته باشد. البته این تأثیر در كنار گستردگی جمعیتی و وسعتی حكومت تركان ، ناشی از توانمندی و زیبائی و قانونمندی زبان تركی نیز بوده است. این زبان مانند زبانهای هند و اروپائی به قسمتهای جزئی تر تقسیم می شود. یكی از آنها زبان تركی با گویش استانبولی است.استانبول از واژه یونانی استینبولی که به معنای در شهر ویا به سمت شهر ویا مرکز شهر است گرفته شده است.

تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی
چرا تدریس خصوصی زبان ترکی ؟

بهترین روش یادگیری زبان ترکی استانبولی شرکت در کلاس های خصوصی می باشد، کلاس های عمومی به علت تعداد زیاد دانش پژوهان در کلاس و کوتاه بودن زمان بیشتر زبان آموزان با صرف هزینه و زمان خود باز هم ممکن است دچار ابهاماتی و مشکلاتی در این زبان باشند. در تدریس خصوصی ترکی استانبولی انعطاف پذیری بسیار زیادی وجود دارد.

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید می باشد که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی می توانید در کمترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان می باشد برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

همچنین بخوانید : تدریس زبان ترکی استانبولی

Tags: , ,