تدریس خصوصی زبان

پنج زبان آسان دنیا برای یادگرفتن

Language Master

 

۱- انگلیسی

زبان انگلیسی در مقایسه با اکثریت زبان های زنده دنیا زبان آسانی برای یادگیری است. در این زبان بین المللی صرف فعل آسان است و شامل قواعد پیچیده نیست و اشیاء و نام ها جنسیت ندارند و تقریباً دستور زبان ساده ای دارد. این زبان تقریباً در همه جای دنیا حضور دارد و می توان آن را شنید. مهم نیست در جایی در دل اقیانوس اطلس مانند هائیتی یا کوبا باشی و یا در چین و ایران. این زبان کار شما را راه می اندازد زیرا بیشترین میزان پراکندگی را نسبت به زبان های دیگر دارد. فعل ها در زبان انگلیس کوتاهند و فقط در حالت سوم شخص تغییر مختصری می کنند. بسیاری از مردم دنیا انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود انتخاب کرده اند.

۲- ایتالیایی

یادگیری زبان ایتالیایی از بسیاری از زبان های دیگر آسانتر است. صرف فعل قاعده پیچیده ای ندارد و تلفظ کلمات نیز براحتی قابل حفظ کردن و واژگان آن از زبان لاتین مشتق شده است که با دانستن یک زبان هند و اروپایی دیگر می توان معنی برخی از کلمات ایتالیایی را حدس زد.

۳- اسپانیایی

اسپانیایی نیز در رده یکی از آسانترین زبان های دنیا برای آموختن است. بسیاری از کلمات و واژگان آن شبیه زبان انگلیسی است و نوشتن به این زبان کاملاً فونتیک و آوایی است یعنی کلمات همان طور که به گوش می رسند نوشته می شوند. زبان اسپانیایی بسیار شبیه زبان ایتالیایی است و دستور زبان و شیوه تلفظ آن هم به آسانی زبان انگلیسی است. این زبان هم پراکندگی بسیاز زیادی در دنیا دارد و به غیر از اسپانیا در قاره اروپا، همه کشورهای آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی (به غیر از برزیل) به زبان اسپانیایی صحبت می کنند.

۴- فرانسوی

برای کسانی که زبان انگلیسی را تا حدی بلدند یادگیری زبان فرانسوی بسیار آسانتر است زیرا بسیاری از واژگان در این دو زبان شبیه هم هستند و از ریشه لاتین استخراج شده اند.

۵- اسپرانتو

زبان اسپرانتو توسط دکتر “لودویک زامنهوف” زبانشناس لهستانی با هدف ایجاد زبانی آسان برای ارتباط همه مردم دنیا ساخته شد. در این زبان کلمات دقیقاً همانگونه که تلفظ می شوند، نوشته هم می شوند یعنی مانند زبان اسپانیایی زبانی فونتیک و آوایی است. در این زبان هیچ استثنایی در دستور زبان وجود ندارد و با آموختن یک واژه می توان به واژه مخالف آن نیز پی برد. هدف زامنهوف، خلق زبانی بی‌طرف و صلح‌پرور بود که یادگیری آن نیز آسان باشد و به درک متقابل فرهنگ‌های مردم مختلف جهان کمک کند.

Tags: , , ,