تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

تدریس خصوصی زبان انگلیسی دغدغه همه کسانی است که قصد مهاجرت یا مسافرت طولانی مدت دارند. تدریس خصوصی موجب خواهد شد که زبان آموز در مدت زمان کوتاه بتواند در مهارت گفتاری، شنیداری و خواندنی پیشرفت کند. موسسسه زبان های خارجی با بیش از 23 سال سابقه در زمینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی به صورت فشرده یا عادی همراه شما خواهد بود تا بتوانید برای آزمون های TOFEL  IELTES و یا آزمون و مصاحبه های سفارت آماده شوید.

 

شما در موسسه زبان های خارجی علاوه بر آموزش خصوصی زبان انگلیسی، تجربه گفت و گو و آموزش با اساتیدی را خواهید داشت که تحصیل کرده کشورهای انگلیسی زبان هستند. فرقی ندارد سطح زبان شما در چه مقطعی باشد، ما در موسسسه دنیای زبان همراه با اساتید مجرب این تضمین را به شما می دهیم که بتوانید در مدت زمان کوتاه به زبان انگلیسی مسلط شده و هیچ مشکلی در زمینه شنیداری و یا مکالمه نداشته باشید.

موسسه دنیای زبان

در دیگر مزایای تدریس خصوصی می توان به محدود نبود زمان و مکان اشاره کرد. شما بدون هییچ گونه محدودیتی می توانید در منزل، محل کار یا آموزشگاه زبان انگلیسی را یادبگیرید، موسسه زبان های خارجی دنیای زبان این تضمین را به شما می دهد که بتوانید با توجه به هدف شما از آموزش زبان انگلیسی به شما آموزش دهد و تا پایان جلسه 35 ام بتوانید یک مکالمه واقعی داشته باشید و به حد مطلوبی از زبان انگلیسی برسید.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم

نحوه تدریس مربیان دنیای زبان

هیچ نگرانی بابت نحوه آموزش زبان انگلیسی در موسسه آموزشی دنیای زبان وجود ندارد. موسسه دنیای زبان به دو صورت آنلاین و غیر حضوری آموزش های خود را برگزار می کند و اگر توانایی حضور در کلاس های حضوری را ندارید، می توانید به صورت آنلاین در کلاس ها شرکت کنید.

همچنین وجود ترافیک و زمان و هزینه رفت آمد باعث می شود تا بسیاری از زبان آموزان ترجیح بدهند به صورت انلاین زبان انگلیسی یاد بگیرند. موسسه زبان دنیای هنر این تضمین را به شما می دهد که هیچ تفاوتی بین آموزش های آنلاین و حضوری نخواهد بود.

مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی

در کلاس های خصوصی استاد تمام وقت کلاس را برای رفع اشکال های شما صرف می کند و شما می توانید بهتر و راحت تر زبان یاد بگیرید. در کلاس های عمومی ظرفیت کلاس ها زیاد و زمان اندک است و عملا زبان اموزان نمی توانند همه در بحث های کلاس شرکت داشته باشند. این موضوع باعث خواهد شد که زبان آموز به حد مطلوبی از زبان انگلیسی برخوردار شود.

تدریس خصوصی زبان باعث خواهد شد که شما بتوانید در مکالمه واقعی با اساتید مجرب داشته باشید و به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل

با توجه به اینکه  کلاس های موسسه آموزشی دنیای زبان خصوصی است، هزینه کلاس ها نسبت به سایر کلاس های عمومی بیشتر خواهد بود. اما توجه داشته باشید که با توجه با همان قیمتی که برای هزینه کلاس پرداخت خواهید کرد، به همان کیفیت نیز اموزش خواهید دید.

نکته قابل توجه اینکه شما در موسسه دنیای زبان می توانید شهریه خود را به صورت اقساطی نیز پرداخت کنید و دیگر لازم نیست نگران پرداخت هزینه شهریه خود باشید. این مزیت شهریه اقساطی موسسه دنیای زبان را از بقیه موسسات زبان متمایز می سازد.

 «شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد.»

آموزش مکالمه با تضیمین بازگشت وجه

در موسسه زبان برای اینکه هیچ شکی در کیفیت آموزش نداشته باشید، پس از ثبت نام در کلاس های آموزشی، تا سه جلسه بعد از شروع کلاس در صورت عدم رضایت از عملکرد استاد، می توانید وجه پرداختی خود را پس بگیرید و آموزشگاه موظف است تا هزینه شما را پرداخت کند.

ضرورت یادگیری زبان انگلیسی

زبان انگلیسی یک زبان بین المللی شناخته شده است و شما برای اینکه بتوانید در عرصه بین الملل حرفی برای گفتن داشته باشید باید زبان انگلیسی را یاد بگیرید. همچنین زبان انگلیسی کلید موفقیت شما در برترین دانشگاه های دنیاست و شما برای اینکه بتوانید در دانشگاه های برتر دنیا درس بخوانید نیاز به تسلط زبان انگلیسی دارید.

همجنین حتی اگر بخواهید به کشورهای خارجی سفر کتید حتی اگر آن کشور انگلیسی زبان نباشد، در صورتی زبان کشور مقصد را ندانید، مجبور هستید که از زبان انگلیسی استفاده کنید. به همین دلیل یادگیری زبان انگلیسی یک انتخاب نیست، بلکه یک ضرورت است

مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در موسسه دنیای زبان

  • آموزش مکالمه پیشرفته به صورت خصوصی
  • دوره های ویژه شاغلین مانند پزشکان، مهندسان، متخصصان و ….
  • تضمین مکالمه بعد از 35 الی 70 جلسه
  • پرداخت شهریه به صورت اقساطی
  • دارای بهترین اساتید مجرب و کارآزموده
  • برگشت وجه در صورت عدم رضایت از شیوه تدریس اساتید
  • یکسان بودن شهریه برای تدریس در منزل یا آموزشگاه
  • دارای بهترین مشاور و بهترین برنامه ریز برای موفقیت بیشتر زبان آموزان

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فرا گیرید با مشاوران ما تماس بگیرید.

معلم خصوصی زبان برای مهاجرت

انتخاب یک معلم خصوصی برای امر مهمی مانند مهاجرت واقعا سخت است. چون همیشه زبان آموز شک دارد که آیا بعد از این همه هزینه ای که پرداخت می کنم می تواتم در حد مطلوبی مکالمه انگلیسی داشته باشم یا خیر. اما در موسسسه دنیای زبان شما می توانید با توجه به شرایطی که دارید و هدفی که از آموختن زبان دارید خودتان معلم زبان خود را انتخاب کنید.

سخن آخر

شروع آموزش یک زبان بدون استاد مجرب وکار آزموده همانند تیری در تاریکی است. برای موفقیت بیشتر در زمینه آموزش زبان شما نیاز به یک شروع قوی همراه با اساتید مجرب و با سواد بالا دارید که موفقیت شما را تضمین کند. موسسه دنیای زبان در کنار شماست تا شما هیچ کم و کسری برای آموزش زبان نداشته باشید.

چانچه اگر قصد اموزش زبان دیگری نیز دارید، دنیای زبان به شما کمک می کند تا بهترین مدرس را انتخاب کنید و به سمت رویاهایتان نزدیک و نزدیک تر شوید. تنها چیزی که شما نیاز دارید یک اراده و کمی تلاش است تا بتوانید از مزایای موسسه دنیای زبان بهره مند شوید.

شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر مزایای موسسه دنیای زبان و  . . . با پشتیبانی ما در موسسه دنیای زبان در ارتباط باشید.

سوالات متداول

  1. در چه مدت به زبان انگلیسی مسلط  می شوم؟

با کلاس های خصوصی موسسه دنیای زبان شما بعد از گذراندن 35 تا 70 جلسه می توانید مکالمه در سطح قابل قبولی داشته باشید.

با وجود کلاس های متدوالی که رفته ام جرا هنوز به زبان انگلیسی مسلط نیستم؟

جواب این سوال ساده است: شما به طور حتم در کلاس هایی شرکت کرده اید که به صورت عمومی بوده و یا از روش ها و تکنیک های قدیمی استفاده می کنند. این کار نه تنها شما را نا امید و بی انگیزه می کند، بلکه هزینه کلاس ها را نیز از دست خواهید داد.

3. وِیژگی کلاس خصوصی چیست؟

کلاس خصوصی ویژگی های مفید زیادی دارد، مثلا سرعت تدریس در این کلاس ها بالاست و زبان آموز خیلی زود مطالب را دریافت می کند. از طرفی فقط استاد و زبان آموز در کلاس هستند و در نتیجه مکالمه واقعی بین استاد و زبان آموز شکل خواهد گرفت که این موضوع یادگیری را تا 80% بالا میبرد.