تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی در موسسه دنیای زبان توسط بهترین مدرسین ایتالیایی زبان و دارای تجربه بالا انجام می شود. اگر قصد مهاجرت و تحصیل در کشور ایتالیا را دارید، مطمئنا نیاز به یک کلاس آموزشی دارید که به سطح بالایی از زبان ایتالیایی برسید.

آموزش زبان ایتالیایی دریچه ای است برای ورود به آهنگین ترین زبان دنیا!

زبان ایتالیایی از جمله زبان های رایج دنیاست که افراد زیادی به دنبال یادگیری این زبان است. شاید باور نکنید اما سالیانه هزاران دانشجو با رویای تحصیل به ایتالیا مهاجرت می کنند. این نشان می دهد که زبان و کشور ایتالیا چقدر محبوب است.

این زبان به دلیل داشتن تلفظ های خاص و تفاوت اسامی مذکر و مونث بعد از زبان انگلیسی راحت ترین زبان برای یادگیری به حساب می آید. زبان ایتالیایی هم شیرین است و هم آسان. با یادگیری این زبان رویای تحصیل و زندگی در کشور ایتالیا برای شما محقق خواهد شد.

موسسه دنیای زبان

موسسه دنیای زبان با بیش از 23 سال سابقه تمام هدف ها و نیازهای شما را درک می کند و شما را برای آزمون های ورودی دانشگاه و همچنین آزمون سفارت آماده خواهد کرد. همچینن با دارا بودن بهترین اساتید ایتالیایی هیچ مشکلی در رابطه با یادگیری زبان ایتالیایی وجود نخواهد داشت.

کلاس های موسسه دنیای زبان به صورت خصوصی است که در این شرایط شما تمرکز بیشتری در یادگیری زبان ایتالیایی خواهید داشت. همچنین از زمان کلاس بهترین بهره برداری را خواهید برد و تمامی اشکالات تفلظ، مکالمه و گرامر شما توسط اساتید دنیای زبان حل خواهد شد.

از طرف دیگر شرکت در کلاس های تدریس خصوصی دنیای زبان به شما این امکان را می دهد که در زمان و هزینه صرفه جویی لازم را داشته باشید. حتی اگر امکان شرکت در کلاس های تدریس خصوصی ایتالیایی را نداشتید، می توانید به صورت آنلاین در این کلاس ها شرکت کنید.

آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی) ایتالیایی

زبان ایتالیایی در موسسه دنیای زبان به بهترین متدهای روز دنیا تدریس خواهد شد و تمامی چهار مهارت خواندنی، نوشتنی، شنیداری و مکالمه را در اولویت قرار خواهیم داد. ما از روش های سنتی و قدیمی دوری کرده و با سبکی جدیدی به سوی آموزش زبان ایتالیایی خواهیم رفت.

کلاس زبان ایتالیایی سفارت

ما در موسسه دنیای زبان نه تنها با شما ایتالیایی یاد داده، بلکه شما را یک قدم به آرزوهایتان نیز نزدیک تر می کنیم. شما در کلاس های ما خواهید توانست با تمرین و تکرار و بعد از 35 جلسه آموزش زبان ایتالیایی به صورت ساده و روان ایتالیایی حرف بزنید.

ما شما را برای آزمون های سفارت و حتی برای کلاس های دانشگاه آماده کرده و مکالمه آن ها را در کلاس شبیه سازی کرده و تمرین می کنیم. این نشان می دهد که شما فقط با داشتن استمرار می توانید به آن چه که در ذهنتان است برسید.

کلاس ایتالیایی آنلاین

اگر اکنون در خارج از کشور به سر می برید و یا به دلیل مشغله زیاد توانایی شرکت در کلاس های حضوری را ندارید، می توانید در کلاس ایتالیایی آنلاین شرکت کنید. هزینه شرکت این نوع کلاس ها با کلاس های حضوری فرقی ندارد و شما می توانید در هرجا که خواستید زبان ایتالیایی را یاد بگیرید.  هیچ محدودیتی برای یادگیری زبان ایتالیایی وجود ندارد.

آموزش زبان ایتالیایی از مبتدی تا پیشرفته

هیچ فرقی ندارد که شما در چه سطح از زبان ایتالیایی هستید. ممکن است کاملا مبتدی باشید و یا قبلا ایتالیایی را خوانده باشید. در هر صورت شما توسط یک استاد ایتالیایی با تجربه آموزش خواهید دید.

در صورتی که از قبل زبان ایتالیایی می دانید می توانید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و از همان سطحی که نیاز است به ادامه آموزش بپردازید. برای اطلاع از شرایط ثبت نام می توانید با مشاوران دنیای زبان در ارتباط باشید.

 

هزینه آموزش خصوصی زبان ایتالیایی

هزینه کلاس خصوصی زبان ایتالیایی

ما می دانیم که هزینه کلاس های خصوصی بالاست و ممکن است بسیاری از افراد توانایی پرداخت شهریه کلاس خصوصی را نداشته باشند ولی جای نگرانی نیست، شما می توانید شهریه را به صورت اقساطی پرداخت کنید.

از طرفی دیگر کلاس های موسسه دنیای زبان تضمینی هستند. به این صورت که اگر شما از زمان شروع اولین جلسه تا جلسه دوم وقت دارید تا استاد ایتالیایی را ارزیابی کنید. اگر از نحوه تدریس استاد راضی بودید می توانید همان کلاس ها را ادامه بدهید. اما اگر به هر دلیلی نحوه تدریس استاد شما را جذب نکرد می توانید مبلغ خود را از موسسه برگشت بزنید.

برخی از زبان آموزان فکر می کنند که شرکت در کلاس های تدریس خصوصی برایشان گران تمام می شود. اما حقیقت این است که در هزینه فرقی میان کلاس های عمومی و کلاس های خصوصی وجود ندارد. کلاس های عمومی در طولانی مدت به نتیجه خواهند رسید و شما در طی این سال ها محبور به پرداخت شهریه خواهید بود.

اما کلاس های تدریس خصوصی موسسه دنیای زبان در مدت زمان کوتاهی به نتیجه خواهد رسید و علاوه بر اینکه شما در زمان نیز صرفه جویی داشته اید، با مبلغ کمتری نیاز موفق به یادگیری زبان ایتالیایی شده اید.

آموزش زبان ایتالیایی از مبتدی تا پیشرفته

هیچ فرقی ندارد که شما در چه سطح از زبان ایتالیایی هستید. ممکن است کاملا مبتدی باشید و یا قبلا ایتالیایی را خوانده باشید. در هر صورت شما توسط یک استاد ایتالیایی با تجربه آموزش خواهید دید.

در صورتی که از قبل زبان ایتالیایی می دانید می توانید در آزمون تعیین سطح شرکت کرده و از همان سطحی که نیاز است به ادامه آموزش بپردازید. برای اطلاع از شرایط ثبت نام می توانید با مشاوران دنیای زبان در ارتباط باشید.

«شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد»

آموزش مجازی زبان ایتالیایی با موسسه دنیای زبان

موسسه دنیای زبان امکان شرکت در کلاس ها و دوره ها به صورت انلاین و مجازی را نیز برای کاربران فراهم کرده است یعنی شما می توانید از خانه با خیالی اسوده زبان ایتالیایی خود را تقویت کنید و یاد بگیرید، بدون این که وقتی برای رفتن به اموزشگاه و  . . . بگذارید.

تدریس خصوصی زبان ایتالیایی

ضرورت تدریس خصوصی ایتالیایی

ایتالیا شاهدی بر هنر تمدن غربی است.

در گزارش اخیر یونسکو آمده است که بیش از 60 درصد از گنجینه های هنری جهان در ایتالیا یافت می شود. ایتالیایی کلید مطالعه و تحقیق درباره تاریخ، هنر، ادبیات، باستان شناسی و فلسفه است.

ایتالیایی مخصوص موسیقی و دوستداران موسیقی است.

چرا موتزارت این همه شاهکار خود را به زبان ایتالیایی نوشت؟ چرا به آلمانی ننوشت؟ دانستن زبان ایتالیایی به شما این امکان را می دهد که موسیقی کلاسیک را بیشتر بشناسید و از آن لذت ببرید. نوازندگان و خوانندگان اپرا آن را یک مهارت کلیدی حرفه ای می دانند.

ایتالیایی برای دوستداران غذا

خاطره رفتن به رستوران ایتالیایی خاطره ای فراموش نشدنی است! ایتالیا رهبر آشپزی جهان است و محبوبیت روزافزون این زبان نشان دهنده وسواس فزاینده در مورد غذاهای ایتالیایی است. علاوه بر این، ایتالیایی زبانان بیشترین کلمات را برای نام گذاری غذا، رستوران ها و تولید غذا به کار می برند که اهمیت مردم این سرزمین را برای غذا و سلامت آن ها نشان می دهد!

ایتالیایی برای دوستداران غذا

ایتالیایی زبان تجارت است

یک مطالعه اخیر KPMG نشان داد که «ساخت ایتالیا» سومین مارک شناخته شده در جهان پس از کوکاکولا و ویزا است. مارک های ایتالیایی مانند: enetton ، arilla ، Ferrari ، Lavazza ، Armani و بسیاری دیگر به دلیل کیفیت استثنایی محصولات خود در سراسر جهان شناخته شده اند.

ایتالیا امروزه یکی از اقتصاد های برتر جهان است و بسیاری از کارفرمایان به دنبال افرادی هستند که به زبان ایتالیایی صحبت می کنند. بیش از 7000 شرکت آمریکایی در ایتالیا فعالیت می کنند و بیش از هزار شرکت آمریکایی دارای دفتر در ایتالیا از جمله کرایسلر، جنرال الکتریک، ExonMobil ، IM و Citibank هستند. از سوی دیگر، چندین شرکت ایتالیایی دارای دفتر در ایالات متحده هستند.

ایتالیایی زبان اصلی مد و طراحی لباس است

ایتالیا از نظر مد و طراحی به عنوان مرکز جهان شناخته می شود. دانش ایتالیایی به شما امکان می دهد آثار اصلی طراحان معروف ایتالیایی مانند ورساچه، گوچی، آرمانی، بنتون و پرادا را بخوانید تا بتوانید آثار خوبی طراحی کنید یا یکی از آن ها را با آثار عالی خود یا به نمایندگی از آن ها پیدا کنید. برای کار در یکی از خانه های معروف مد ایتالیایی دعوت شوید.

زبان ایتالیایی زبان دوستداران فیلم و سینما است

ایتالیا در زمینه فیلم و هنرهای تجسمی بسیار پیشرفته است و از فیلم های منحصر به فرد در زمینه آثار کلاسیک مانند: تورناتوره، ویسکانتی یا پازولینی و همچنین فیلم هایی مانند: سورنتینو و بینیگنی نام برده است. با یادگیری زبان ایتالیایی بدون نیاز به زیرنویس می توانید از تماشای چنین فیلم های منحصر به فردی لذت ببرید.

ایتالیایی برای مهاجرت

یکی از مهم ترین دلایل یادگیری زبان ایتالیایی مهاجرت به این کشور زیبا برای تحصیل، کار، تفریح ​​و زندگی است. ایتالیا یکی از کشور های مهاجر پذیر است که سالانه میلیون ها نفر برای تفریح ​​و زندگی در آن مهاجرت می کنند.

چند زبانه باشید

به گفته نلسون ماندلا: «اگر با مردی به زبانی صحبت کنید که او می فهمد، این کلمه به سر او می رود، اما اگر با زبان مادری او صحبت کنید، این کلمه به قلب او می رسد.» از بین همه زبان های عاشقانه، ایتالیایی به لاتین نزدیک است و تخمین زده می شود که 60 درصد از کلمات انگلیسی از لاتین گرفته شده است.

یادگیری زبان ایتالیایی شامل هر زبان عاشقانه دیگری از جمله اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی و رومانیایی است که دسترسی به آن راحت تر و یادگیری آن آسان تر است. کلاس های خصوصی زبان ایتالیایی با معلمان برتر یکی از بهترین راه ها برای یادگیری این زبان شیرین است. مطالعه یک زبان خارجی باعث تقویت مغز، بهبود مهارت حل مسئله و بهبود حافظه می شود.

ایتالیایی عالی ترین زبان عشق است.

در طول قرن ها، زبان ایتالیایی به عنوان زبان عشق در جهان و تاریخ معرفی شده است. آیا رومئو و ژولیت به زبان دیگری صحبت می کنند؟ اکثر دانشجویان ایتالیایی به دلیل ماهیت موسیقیایی، سادگی صدا ها و جذابیت کلمات این زبان شیفته این زبان شیرین هستند. هنگامی که کلمات برای بیان معنی کافی نیستند، ایتالیایی ها از حرکات دست و صورت استفاده می کنند که همه موانع ارتباطی را برطرف می کند. 

سایر خدمات تدریس خصوصی زبان

یادگیری زبان ایتالیایی چقدر طول می کشد؟

به طور قطعی نمی توان گفت که  یادگیری زبان ایتالیایی چقدر طول می کشد. یادگیری هر زبانی مثل زبان فرانسه و زبان انگلیسی روش ها و شیوه های خودش را دارد و نسبی است. اگر می خواهید زودتر زبان ایتالیایی را یاد بگیرید می توانید در کلاس های فشرده تدریس زبان ایتالیایی شرکت کنید.

اما به یاد داشته باشید بدون تمرین و تکرار یادگیری سریع زبان ایتالیایی امکان پذیر نیست. شما باید خودتان در فیلم ها و موزیک های ایتالیایی غرق کرده و سعی کنید با افراد محلی ایتالیایی زبان ارتباط داشته باشید. در شبکه های اجتماعی آن ها عضو شوید و توجه کنید که چگونه و از چه اصطلاحاتی در روزمره استفاده می کنند. همچنین اگر به زبان فرانسه نیز علاقه دارید می توانید در کلاس های تدریس خصوصی زبان فرانسه شرکت کنید.

سایر خدمات تدریس خصوصی زبان

  • آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)
  • دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته
  • دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …
  • اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران
  • مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور
  • آموزش مکالمه تضمینی بین 35 الی 70 جلسه با جدید ترین و به روز ترین متد های آموزشی
  • پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان ایتالیایی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی
  • کلاس های ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل
  • اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان
  • هزینه تدریس خصوصی زبان ایتالیایی در منزل،محل کار و یا موسسه یکسان است.

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فرا گیرید با مشاوران ما تماس بگیرید.

سخن آخر

سخن آخر

همه ما هدف خاصی از یادگیری زبان مورد علاقه مان داریم و می خواهیم در بهترین موسسه آموزشی زبان و زیر نظر یک استاد حرفه ای زبان ایتالیایی را یاد بگیریم. موسسه دنیای زبان این امکان را به شما می دهد و به شما یاد می دهد که چگونه مانند یک ایتالیایی، صحبت کنید و مهم تر از آن، به ایتالیایی فکر کنید.

همه ما می دانیم فکر کردن به ایتالیایی قدم بزرگ در مکالمه است و باید همه کلمات و قواعد ایتالیایی مسلط باشیم. ما از نیازهای شما آگاه هستیم و به شما در رسیدن به اهدافتان کمک خواهیم کرد.

شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر مزایای موسسه دنیای زبان و  . . . با پشتیبانی ما در موسسه دنیای زبان در ارتباط باشید.

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در موسسه دنیای زبان تماس بگیرید:

سوالات متداول

  1. آزمون های زبان ایتالیایی چیست؟آزمون های چیلز و چلی از آزمون های ایتالیایی هستند. برای شرکت در این آزمون ها باید با موسسه هماهنگ کنید تا یک استاد مسلط به این آزمون ها برای شما ارسال کنند.
  2. بعد از چه مدت می توانم به زبان ایتالیایی مسلط شوم؟

شما بعد از 35 جلسه می توانید با تمرین و تکرار به زبان ایتالیایی مسلط شوید.

 3.بهترین منابع برای یادگیری زبان ایتالیایی کدام ها هستند؟

بهترین منابع کتاب برای یادگیری زبان ایتالیایی کتاب های Italian Made Simple ،Living Language Italian Italian Grammar: Barron,s است.