تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

تدریس خصوصی زبان ترکی اساتنبولی در موسسه دنیای زبان با استفاده از بهترین متدهای آموزش زبان انجام می شود. اگر قصد مهاجرت، مسافرت و یا حتی تحصیل در کشور زیبای ترکیه را دارید، موسسه دنیای زبان در خدمت شماست تا در کوتاه ترین زمان ممکن در مهارت های مکالمه، خواندن و نوشتن زبان ترکی استانبولی مسلط شوید.

مهم نیست که شما در چه حد به زبان ترکی استانبولی مسلط باشید، با تدریس زبان ترکی استانبولی مانند یک ترک زبان خواهید توانست مکالمه داشته باشید و از رویای زندگی در ترکیه لذت خواهید برد.

در موسسه دنیای زبان، تدریس خصوصی ترکی استانبولی با هدف شرکت در آزمون های TOMER ,YOS ,ALES انجام می شود و شما اگر قصد شرکت در این آزمون ها را دارید، باید در کلاس های خصوصی ترکی استانبولی شرکت کنید.

همچنین اگر آزمون سفارت دارید، می توانید با اساتید ترکی استانبولی صحبت کنید تا در دوره فشرده مکالمه شرکت کنید. قطعا آزمون سفارت از مهم ترین بخش های مهاجرت خواهد بود و شما باید تسلط کافی برای مکالمه زبان ترکی  استانبولی داشته باشید.

موسسه دنیای زبان

نحوه تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی در موسسه دنیای زبان

تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی در موسسه دنیای زبان به دو روش آنلاین و حضوری امکان پذیر است. زبان ترکی برای کسانی که زبان مادریشان ترکی نیست ممکن است در ابتدا سخت و چالش بر انگیز باشد. ما هم تلاش خواهیم کرد با فراهم کردن شرایط آسان برای زبان آموز از میزان سختی این راه کمتر کنیم.

اگر شما به هر دلیلی مانند سخت بودن مسیر رفت و آمد، یا اقامت در کشورهای خارج از ایران امکان حضور در کلاس های آموزشگاه را ندارید، می توانید در کلاس های آنلاین شرکت کنید. به علاوه امکان تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی در آموزشگاه، محل کار، منزل و هرکجا که زبان آموز ترجیح می دهد، وجود دارد.

کلاس های ترکی استانبولی موسسه دنیای زبان کاملا به صورت خصوصی خواهد بود. در این صورت شما تمرکز بیشتری برای یادگیری خواهید داشت و کل زمان کلاس برای شما خواهد بود. همچنین رفع اشکال و فرصت تمرین مکالمه بیشتری برای شما وجود خواهد داشت.

تدریس مربیان دنیای زبان به چه صورت است؟

می توانیم این مژده را به شما بدهیم که موسسه آموزشی دنیای زبان به دو صورت آنلاین و حضوری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

نوع تدریس بستگی به خواست خود دانشجو دارد، می توانید با توجه به شرایط خود، یکی از این دو روش را انتخاب کنبد و به راحتی اقدام به یادگیری زبان ترکی استانبولی کنید.

در این روز ها و شرایط ویروس کرونا در کشور باعث شده است که تدریس آنلاین موسسه دنیای زبان یک مزیت بزرگ به حساب بیاید، تا بدون مشکل و نگرانی از درگیری با ویروس کرونا بتوانید به بهترین شکل به یادگیری هر زبان خارجی بپردازید.

کلاس آنلاین زبان ترکی استانبولی

هیچ چیز راحت تر از این نیست که در هر زمان که برای شما امکان پذیر بود، بتوانید با استفاده ازیک سیستم و اینترنت وارد دنیایی از آموزش ترکی استانبولی شوید. در کلاس آنلاین زبان ترکی استانبولی امکان رفع اشکال، تمرین مکالمه و همچنین آموزش لغات جدید وجود دارد. در واقع شما تفاوتی با کلاس های حضوری احساس نخواهید کرد.

قیمت تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

قیمت تدریس خصوصی زبان ترکی در حالت کلی به چند عامل مختلف بستگی دارد. مثلا میزان سابقه مدرس، سطحی که زبان ترکی شما و همچنین فشرده بودن کلاس ها باعث خواهند شد که قیمت تدریس زبان ترکی استانبولی متفاوت باشد.

البته کلاس های خصوصی نسبت به کلاس های عمومی معمولا هزینه بیشتری دارند. اما معمولا زبان آموزانی که در کلاس های خصوصی شرکت می کنند در زمان کوتاه تری نسبت به کلاس های عمومی به زبان ترکی تسلط پیدا می کنند.

برای اطلاع از قیمت تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی می توانید با پشتیبانی موسسه دنیای زبان در تماس باشید تا از شرایط ثبت نام و قیمت تدریس زبان ترکی استانبولی مطلع باشید.

یادگیری زبان ترکی استانبولی در منزل

اگر وقت کافی برای شرکت در کلاس های آموزشگاه را ندارید، با ثبت نام در کلاس های خصوصی موسسه دنیای زبان این امکان برای شما وجود خواهد داشت که در منزل شخصی و همراه با بهترین اساتید موسسه دنیای زبان، زبان شیرین ترکی را تقویت کنید.

در این صورت شما نیاز نیست هزینه رفت و آمد به کلاس را پرداخت کنید و یا ساعت ها برای رسیدن به آموزشگاه پشت ترافیک بمانید. در نتیجه شما هم در هزینه رفت و آمد صرفه جویی کرده اید و

هم زمان زیادی تلف نشده است و تایم بیشتری برای تمرین زبان ترکی استانبولی خواهید داشت.

بهترین مدرس زبان ترکی استانبولی

موسسه دنیای زبان با 23 سال سابقه تلاش می کند تا برای انکه به زبان ترکی استانبولی مسلط شوید، بهترین اساتید را در اختیار شما قرار دهد، در این حالت شما برای آموزش فقط نیاز به تمرین و تکرار دارید.

همچنین امکان انتخاب و تعویض استاد در موسسه دنیای زبان وجود دارد و خبر بهتر اینکه تدریس و مکالمه تضمینی در این موسسه وجود دارد. به این صورت که شما پس از شروع کلاس ها در صورتی که از نحوه تدریس مدرس راضی نبودید می توانید هزینه کلاس ها را مجدد دریافت کنید. این کار فقط تا سه جلسه اول شروع ترم امکان پذیر است. هچنین امکان تعویض درخواست تعویض در ابتدای ترم وجود دارد.

آموزش مکالمه تضمینی زبان ترکی استانبولی

در آموزش مکالمه تضمینی جهت کسب اعتماد شما از روند آموزشی شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می شود و زبان آموز می تواند تا 3 جلسه بنا بر نیاز استاد خود را تغییر دهد و چنانچه رضایت شما تا 3 جلسه اول حاصل نشد، آموزشگاه موظف به برگردانی هزینه پرداخت شده است.

آموزشگاه برای یادگیری تخصصی زبان ترکی صرف نظر از میزان تحصیلات و دانش زبان ترکی و سن شما دوره های مکالمه فشرده زبان ترکی با توجه به هدف شما از یادگیری زبان ترکی در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن در منزل، محل کار و آموزشگاه با افتخار آماده ارائه خدمات است. دوره های آموزش زبان ترکی در 2 قالب در اختیار شما زبان آموزان قرار می گیرد.

1- دوره های ترمیک آموزش زبان ترکی استانبولی:

از مقدماتی تا پیشرفته را در بر می گیرد که بیشتر تمرکز و توجه بر روی کتاب های تدریسی است و طبق استاندارد های تومر است.

2- دوره های مکالمه و محاوره های روزانه ترکی استانبولی:

مناسب برای افرادی است که پایه از زبان ترکی را دارند و قصد تکمیل و تمرین و قوی تر شدن زبان و لهجه ترکی را دارند. در آموزشگاه دنیای زبان هر 4 مهارت اصلی یعنی: خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن جهت برقراری ارتباط قوی تر با محیط مورد توجه قرار می گیرد.

به شما این اطمینان داده خواهد شد که تا پایان 35 جلسه بتوانید به حد مطلوبی از زبان ترکی برسید.

برای عزیزانی که بدنبال آمادگی آزمون تومر هستند باید خاطر نشان کرد که این آزمون در 3 سطح مقدماتی (A1 و A2) متوسط (B2 و B1) پیشرفته (C1 و C2) برگزار می شود و کسانی که نمره C می گیرند دیپلم تومر را دریافت خواهند کرد.

گرچه گواهینامه های سطوح مقدماتی و متوسط فقط 2 سال اعتبار دارند ولی دیپلم تومر دارای اعتباری دائمی است. چنانچه قصد تحصیل در دانشگاه های ترکیه را که به زبان ترکی صحبت می کنند دارید، باید حتماً در این آزمون شرکت کنید و چنانچه در دانشگاه ترکیه به زبان غیر ترکی تدریس شود، داشتن مدرک آیلتس و یا تافل کافی است.

حالا باید شروع کنیم و در این رابطه شما یا باید در ترکیه مقیم و آن جا شروع به انجام آموزش زبان ترکی کنید که هزینه بسیاری را دارد و یا با کیفیت و زمان کم تر در ایران به یادگیری زبان ترکی استانبولی بپردازید. تجربه به ما ثابت کرده است که کلاس های خصوصی ترکی استانبولی شما را زود تر از آن چه فکرش را می کنید به مقصد می رساند، چرا که شما بیشتر در مکالمه و محاوره حضور خواهید داشت.

هزینه تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی در موسسه دنیای زبان چقدر است؟

با توجه به خصوصی بودن کلاس ها باید در نظر داشته باشید که نسبت به دیگر کلاس ها هزینه کلاس های خصوصی موسسه دنیای زبان بیشتر خواهد بود.

برای اطلاع از هزینه های کلاس های خصوصی می توانید با کارشناسان موسسه دنیای زبان تماس گرقته و اطلاع کسب کنید.

نکته قابل توجهی که باعث متمایز کردن موسسه دنیای زبان نسبت به دیگر موسسه ها می شود، داشتن گزینه پرداخت شهریه به صورت اقساطی است که باعث برتر شدن موسسه دنیای زبان از دیگر مراکز یادگیری زبان شده است.

«شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد»

در آموزش مکالمه تضمینی، جهت کسب اعتماد شما عزیزان از روند آموزشی، شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد و زبان آموز تا 3 جلسه می تواند بنا بر نیاز، استاد خود را تغییر دهد. چنانچه رضایت زبان آموز تا 3 جلسه اول حاصل نشد، آموزشگاه موظف است تا کل مبلغ شهریه را مسترد کند.
پرداخت هزینه تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی در منزل، محل کار و یا آموزشگاه یکسان است.

تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

سایر خدمات تدریس خصوصی زبان

  • آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)
  • دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته
  • دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …
  • اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران
  • مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور
  • آموزش مکالمه تضمینی بین 35 الی 70 جلسه با جدید ترین و به روز ترین متد های آموزشی
  • پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی  و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی
  • کلاس های ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل
  • اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان
  • هزینه تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی در منزل، محل کار و یا موسسه یکسان است.

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فرا گیرید با مشاوران ما تماس بگیرید.

سخن آخر

همه ما دوست داریم به هر هدفی که داریم در سریع ترین زمان ممکن و در بهترین حالت به آن برسیم. آموزش زبان ترکی استانبولی ممکن است برای شما چالش برانگیز باشد. در موسسه زبان دنیای زبان شما سعی خواهیم کرد با بهترین و جدیدترین متدهای آموزش، یادگیری زبان ترکی را برای شما آسان تر کنیم.

همچین در موسسه دنیای زبان علاوه بر تدریس زبان ترکی استانبولی، خدمات تدریس خصوصی زبان انگلیسی نیز وجود دارد. شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر مزایای موسسه دنیای زبان و  . . . با پشتیبانی ما در موسسه دنیای زبان در ارتباط باشید.

سوالات متداول

1.آیا با تدریس خصوصی می توانم در آزمون های TOMER,YOS ,ALES شرکت کنم؟

  1. بله شما با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی می توانید به خوبی از پس آزمون های TOMER ,YOS ,ALES بربیایید

2.چقدر طول می کشد تا زبان ترکی استانبولی را یاد بگیرم؟

  1. این سوال به میزان تایمی که شما برای زبان ترکی استانبولی صرف خواهید کرد بستگی دارد. اما با شرکت در کلاس های خصوصی در 35 جلسه می توانید در قابل قبولی مکالمه زبان ترکی استانبولی داشته باشید.

3. بهترین منابع برای یادگیری زبان ترکی استانبولی کدام ها هستند؟

بهترین منابع و کتاب های برای یادگیری زبان ترکی استانبولی کتاب های

  • Hitit
  • Nasrettin Hoca Hikâyeleri
  • Keloğlan Masalları  

است.