تدریس خصوصی زبان روسی

تدریس خصوصی زبان روسی

تدریس خصوصی زبان روسی در موسسه دنیای زبان، یک قدم شما را به آرزوها و اهدافتان نزدیک تر می کند. اگر به زبان روسی علاقه دارید و دوست دارید در بزرگترین و پیشرفته ترین کشور جهان، زندگیتان را ادامه دهید، به شما پیشنهاد می دهیم که حتما در کلاس های تدریس خصوصی زبان روسی شرکت کنید.

شرکت در کلاس های خصوصی زبان روسی شما را برای مکالمه با افراد محلی روسیه آماده می کند. همچنین داشتن 23 سال سابقه در تدریس خصوصی زبان انگلیسی و زبان های دیگر باعث شده است که بسیاری از مدرس های با تجربه زبان روسی، جذب این موسسه بشوند.

اگر در کلاس های تدریس خصوصی زبان روسی در موسسه دنیای زبان شرکت کنید، لازم نیست نگران قواعد زبان روسی، مکالمه و تلفظ کلمات روسی باشید. موسسه دنیای زبان به شما در آموزش همه موارد به شما کمک خواهد کرد.

اگر قرار است در آزمون های سفارت کشور روسیه شرکت کنید، پس نیاز است که در سریع ترین زمان ممکن زبان روسی را مسلط شوید. برای مسلط شدن در زبان روسی بهتر است در کلاس خصوصی شرکت تا بهترین نتیجه را بگیرید.

موسسه دنیای زبان

همچنین اگر قصد مهاجرت به کشور روسیه را دارید، می توانید در سریعترین زمان ممکن در کنار بهترین اساتید روسی زبان باشید تا برای زندگی در کشور روسیه به مشکل برنخورید. کلاس های موسسه دنیای زبان مکالمه محور می باشند.

هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که پس از تمرین و تکرار کافی بتوانید زبان مورد علاقه خود را صحبت کنید. متاسفانه بیشتر آموزشگاه های زبان فقط روی قواعد زبان کار می کنند و اجازه نمی دهند زبان آموزان مکالمه روسی را بیشتر تمرین کند. این موضوع باعث عقب افتادن زبان آموز می شود. همچنین زبان روسی از جز زبان های بین المللی دنیاست و در این مقاله می توانید 10 زبان اول دنیا را بشناسید.

هدف از یادگیری زبان روسی

هر شخصی هدف خاصی از یادگیری زبان روسی دارد. ممکن است برای مهاجرت یا سفر کاری بخواهید زبان روسی یاد بگیرید، در هر صورت یادگیری زبان روسی کار بسیار سختی نیست و داشتن هدف، یادگیری این زبان را برای شما بسیار ساده تر خواهد کرد.

در ادامه برخی از مواردی که می توانید بخاطر آن ها زبان روسیه را یاد بگیرید را آورده ایم.

تحصیل در کشور روسیه

کشور روسیه دارای برترین دانشگاه های جهان است که رتبه بندی آکادمیک بالایی دارند. اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید و بودجه نسبتا کمی دارید، می توانید در روسیه ادامه تحصیل بدهید.

سفر تفریحی

سفر تفریحی می تواند یکی از دلایل یادگیری زبان روسی باشد. برای سفر دلچسب و به یاد ماندنی بهتر است در حد متوسط یا ابتدایی زبان روسی را به یاد داشته باشید. به یاد داشته باشید همه افراد در روسیه زبان انگلیسی را بلد نیستند و ممکن است هنگام سفر برای ارتباط با مردم روسی زبان به مشکل بر بخورید.

تجارت با کشور روسیه

در سال های اخیر کشور روسیه با ایران روابط گسترده ای داشته است و اگر می خواهید کسب و کار خود را گسترش دهید، می توانید در کشور روسیه این کار را انجام دهید. در هر صورت برای ارتباط با افراد و شروع تجارت باید در حد بالایی زبان روسی بلد باشید تا به مشکل برنخورید.

مهاجرت به کشور روسیه

مهاجرت به روسیه آرزوی همه کسانی است که به فرهنگ، زبان و تاریخ کشور روسیه علاقه دارند. در هر صورت نیاز است شما به زبان روسی مسلط باشید. زندگی در روسیه بدون یاد داشتن زبان روسی بسیار سخت و شاید غیر ممکن است.

داشتن علاقه به کشور روسیه

اگر به زبان روسی علاقه دارید ولی قصد مهاجرت ندارید، یادگیری زبان روسی باز هم برای شما یک موفقیت بزرگ است. شما می توانید زبان روسی را تدریس کنید و از آن کسب درآمد کنید. از طرف دیگر ترجمه مقالات، فیلم ها و مستندها درآمد خوبی می تواند برای شما داشته باشد.

آموزش خصوصی زبان روسی

نحوه تدریس زبان روسی در موسسه دنیای زبان

نحوه تدریس در موسسه دنیای زبان به دو صورت حضوری یا آنلاین است. این شما هستید که انتخاب می کنید که کلاس ها به صورت حضوری یا آنلاین برگزار شود. بسته به شرایطی که دارید نوع کلاس خود را انتخاب کنید.

حتی می توانید محل برگزاری کلاس حضوری را نیز انتخاب کنید. کلاس، محل کار و یا حتی منزل شخصی شما می تواند برای برگزاری کلاس مناسب باشند.  در صورت انتخاب محل تدریس، موسسه دنیای زبان استاد را به محل مورد نظر شما اعزام خواهد کرد.

هزینه کلاس خصوصی زبان روسی

هزینه کلاس های خصوصی نسبت به کلاس های عمومی بیشتر است. در کلاس های خصوصی کل تمرکز استاد بر روی یک زبان آموز است و در نتیجه شما بهتر و زودتر خواهید یاد گرفت. از طرفی دیگر می توانید با خود استاد یک مکالمه واقعی تمرین کنید و اشکالات شما بر طرف شود.

البته هزینه کلاس خصوصی زبان روسی به شرایط مختلفی بستگی دارد. تجربه و مهارت استاد، فشرده بودن کلاس ها و همچینن تایم کلاس در هزینه کلاس های خصوصی تاثیر دارند. برای اطلاع دقیق تر از هزینه کلاس های خصوصی موسسه دنیای زبان می توانید با پشتیبانی موسسه دنیای زبان تماس بگیرید.

همچنین اگر نگران هزینه کلاس های تدریس خصوصی زبان روسی هستید، جای نگرانی نیست. شما می توانید به صورت اقساطی هزینه های کلاس را پرداخت کنید. حتی اگر از شیوه و سطح استاد ناراضی بودید می توانید از موسسه درخواست عودت وجه یا تعویض استاد را داشته باشید.

«شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد»

در آموزش مکالمه تضمینی، جهت کسب اعتماد شما عزیزان از روند آموزشی، شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد و زبان آموز تا 3 جلسه می تواند بنا بر نیاز، استاد خود را تغییر دهد. چنانچه رضایت زبان آموز تا 3 جلسه اول حاصل نشد، آموزشگاه موظف است تا کل مبلغ شهریه را مسترد کند.
پرداخت هزینه تدریس خصوصی زبان روسی در منزل، محل کار و یا آموزشگاه یکسان است.

هزینه تدریس خصوصی زبان روسی

آموزش آنلاین زبان روسی رایگان

علاوه بر کلاس خصوصی می توانید از تدریس خصوصی زبان روسی به صورت آنلاین استفاده کنید. اگر امکان آموزش به صورت حضوری را ندارید، می توانید در کلاس های آنلاین موسسه دنیای زبان شرکت کنید.

کیفیت، قیمت و فضای کلاس آنلاین به اندازه کلاس های حضوری است و شما هیچ تفاوتی در اموزش احساس نخواهید کرد. از طرفی هیچگونه محدودیت زمانی و مکانی در کلاس های آنلاین وجود ندارد.

از هرجای دنیا که هستید می توانید در کلاس های آنلاین موسسه دنیای زبان شرکت کرده و به دقیقا مشابه کلاس های حضوری یادگیری خواهید داشت. امکان ذخیره کلاس های آنلاین برای شما نیز وجود خواهد داشت و می توانید بعدا با مرور کلاس ها بیش تر  از قبل زبان روسی یاد بگیرید.

ضرورت تدریس خصوصی زبان روسی

8 دلیل که باید زبان روسی یاد بگیرید:

تعداد زیادی گوینده به زبان روسی وجود دارد

بیش از 150 میلیون نفر در جهان به عنوان زبان مادری خود روسی صحبت می کنند، اما حدود 250 میلیون نفر در جهان به زبان روسی، زبان غالب در منطقه اوراسیا صحبت می کنند و در بین زبان های اسلاوی، بیشترین تعداد گوینده را دارد.

تحصیلات

با توجه به مجاورت روسیه با ایران و قیمت های نسبتا ارزان مراکز آموزشی آن ها، هر ساله بسیاری از افراد علاقمند به ادامه تحصیل این کشور را انتخاب می کنند. علاوه بر قیمت پایین مراکز آموزشی، سطح بالای تحصیل و هزینه کم تر زندگی در مقایسه با دیگر کشور های اروپایی، روسیه را به یکی از بهترین گزینه ها برای دانش آموزان تبدیل کرده است.

به خصوص اگر شما یک موسیقیدان هستید و نمی خواهید یا نمی توانید در اتریش یا آلمان تحصیل کنید، روسیه یک انتخاب ایده آل برای شما است.

موسیقی

بسیاری از آثار موسیقی برجسته جهان وجود دارد که مردم روسیه به ما داده اند. از موسیقی محلی و محلی روسیه و آهنگ های روستایی مالیخولیک آن، تا باله های چایکوفسکی، شهرزاد ریمسکی کورساکف و عبادت بهاری استراوینسکی، که هر کدام یکی از بزرگ ترین آثار ارکستری در تاریخ موسیقی محسوب می شود.

 

وجه مشترک همه این آثار زبان است که دریچه ای به قلب جهان بینی روسیه است و دانستن آن مطمئناً به درک بهتر این هنرمندان و آثار آن ها کمک می کند.

ادبیات

مشاهیر جهان مانند تولستوی، داستایوسکی و پوشکین همه از گهواره زبان روسی بیرون آمده اند! این مردان بزرگ تنها تعدادی از استادان بزرگ ادبیات روسیه هستند.

بدون شک ادبیات این کشور از نظر شعر و نثر غنی و قدرتمند است و شاهکار های ادبی بی شماری را به مردم جهان ارائه کرده است. البته خواندن باغ گیلاس چخوف به زبان اصلی لذت دیگری است. به نظر شما اینطور نیست؟

تدریس خصوصی زبان روسی در 35 جلسه

 

تاریخ

فراز و نشیب های تاریخ روسیه که به تاریخ ایران عزیزمان نیز مربوط می شود، دلیل دیگری برای یادگیری این زبان است.

جاذبه های گردشگری

همه موارد فوق روسیه را به یکی از بهترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است. میدان سرخ مسکو، موزه آرمیتاژ، کلیسا های رنگارنگ سن پترزبورگ، باله و اپرای بلشویکی و البته شهر سوچی با همه جاذبه هایش هر ساله از موج عظیمی از گردشگران استقبال می کند. هنگام بازگشت نیز می توانید کلاه های معروف اوشانکا یا عروسک ماتریوشکا را برای عزیزان خود به عنوان سوغات تهیه کنید.

کسب و کار

در قرون اخیر روسیه همواره یکی از قدرت های بزرگ سیاسی و اقتصادی جهان بوده است. امروزه شرکت های بزرگ روسی در اکثر نقاط جهان حضور فعال دارند و محصولات و خدمات خود را به افراد علاقه مند ارائه می دهند.

این امر همچنین منجر به روابط تجاری زیادی بین این شرکت ها و شرکت های محلی شده است. جدا از جهان، کشور ما ایران نیز روابط گسترده ای با روسیه دارد. در نتیجه، اگر به دنبال تجارت با روسیه و شرکت های روسی هستید، یادگیری این زبان بسیار مفید خواهد بود. در عین حال، یادگیری این زبان فرصت های شغلی جدیدی را برای شما باز می کند.

پلی برای سایر زبان های اسلاوی

همانطور که در مقدمه ذکر شد، روسی خانواده ای از زبان های اسلاوی است و در نتیجه ریشه های مشترکی با زبان هایی مانند اوکراینی، بلاروس، لهستانی، اسلواکی، چک، بلغاری و مقدونی دارد.

این اشتراک گذاری اساساً یادگیری این زبان ها را برای فردی که به زبان روسی مسلط است آسان می کند، هم از نظر دستور زبان و هم واژگان.

مزایای تدریس خصوصی زبان روسی

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید است که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان روسی می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

راه های یادگیری زبان روسی

  • کتاب های خود آموز زبان روسی
  • سی دی های آموزشی
  • نرم افزارهای آموزشی
  • کلاس های حضوری یا کلاس های آنلاین

سایر خدمات تدریس خصوصی زبان

سایر خدمات تدریس خصوصی زبان

  • آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)
  • دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته
  • دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …
  • اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران
  • مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور
  • آموزش مکالمه تضمینی بین 35 الی 70 جلسه با جدید ترین و به روز ترین متد های آموزشی
  • پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان روسی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی
  • کلاس های ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل
  • اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان
  • هزینه تدریس خصوصی زبان روسی در منزل،محل کار و یا موسسه یکسان است.

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فرا گیرید با مشاوران ما تماس بگیرید.

سخن آخر

موسسه دنیای زبان یکی از موسسه های اموزش و یادگیری زبان در کم ترین زمان و با مجرب ترین مدرسان است که تجربه کاری زیادی در این زمینه دارد و شما می توانید هر زبانی که می خواهید و یا نیاز دارید را در این موسسه یاد بگیرید، تاکید می کنیم هر زبانی را که بخواهید!

حتی موسسه دنیای زبان امکان تدریس خصوصی را نیز برای شما عزیزان فراهم کرده تا اگر در محیط اموزشی راحت نیستید، در مکان مورد علاقه خودتان تدریس شود و کلی امکانات و گزینه های دیگر که موسسه دنیای زبان در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره های پشتیبانی ما در موسسه دنیای زبان تماس بگیرید، حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر امکانات موسسه دنیای زبان و . . . با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

  1. چه مدت طول می کشد تا زبان روسی یاد بگیرم؟

برای یادگیری زبان روسی 1100 ساعت زمان نیاز است. اگر روز 3 ساعت وقت داشته باشید می توانید در یک سال زبان روسی یاد بگیرید. البته شرکت در کلاس های تدریس خصوصی می تواند زمان یادگیری را کمتر کند.

2.کلاس آنلاین زبان روسی بهتر است یا کلاس حضوری؟

انتخاب کلاس آنلاین یا حضوری بستگی به شرایط شما دارد. اگر محدودیتی در حضور کلاس های آفلاین ندارید، بهتر است در کلاس های آفلاین شرکت کنید. البته کلاس های انلاین نیز برای شما موثر است و هیچ فرقی با کلاس حضوری ندارد.

3. بهترین منابع برای یادگیری زبان روسی کدام ها هستند؟

  • Russian for Dummies
  • The New Penguin Russian Course: A Complete Course for Beginners
  • Russian Stage One: Live from Russia! Volume 1
  • ΓoЛoca: A Basic Course in Russian, Book one