تدریس خصوصی زبان فرانسه

تدریس خصوصی زبان فرانسه

تدریس خصوصی زبان فرانسه دغدغه همه کسانی است که آرزوی زندگی در فرانسه را دارند. زبان فرانسه یکی از شیرین ترین زبان های زنده دنیاست که تقریبا جز زبان های سخت دنیا به شمار می رود. به همین دلیل شما برای آموزش زبان فرانسه نیاز به استاد با تجربه و همچینین تدریس خصوصی دارید تا بتوانید مفاهیم زبان فرانسه را بهتر یاد بگیرید.

اگر قصد شرکت در آزمون های TCF  و DELF را دارید، موسسه دنیای زبان می تواند تا انتهای این مسیر در کنار شما باشد. همچنین شما در موسسه دنیای زبان بدون توجه به سطح فعلی شما تمامی سطوح یعنی از سطح A1  تا سطح A2  تدریس خواهد شد.

اساتید موسسه دنیای زیبا همگی کارآزموده و دارای سابقه تدریس بالایی دارند و می توانند به شما در دریافت مدرک زبان فرانسه کمک کرده و موفقیت شما را در کشور فرانسه دو برابر کنند. علاوه بر این تدریس خصوصی زبان فرانسه در منزل یا محل کار شما وجود دارد و راحتی شما برای ما در اولویت است.

موسسه دنیای زبان

تدریس خصوصی زبان فرانسه در موسسه دنیای زبان به صورت تضیمنی است. یعنی اینکه اگر شما  نحوه تدریس استاد مورد قبول شما نبود، می توانید هزینه کلاس را عودت بگیرید. همچینین تدریس های کلاس ما به صورت مکالمه محور است و شما می توانید برای رسیدن به سطح بالایی از دانش زبان فرانسه از کلاس های فشرده زبان فرانسه استفاده کنید.

روش های یادگیری بهتر زبان فرانسوی

برای یادگیری هر زبان شما نیاز است با روش هایی آشنا باشید که به آسانی با آن زبان ارتباط برقرار کرده و بتوانید در مدت زمان کوتاهی به آن زبان تسلط پیدا کنید. از این روش ها برای یادگیری بهتر زبان فرانسه استفاده کنید.

تعیین هدف

هیچکس بدون هدف گذاری نمی تواند به جایی که آرزویش را دارد برسد. خواندن زبان فرانسه برای ما که زبان فارسی صحبت می کنیم ممکن است بسیار سخت تر از آن چه که فکر می کنیم باشد.

اما با تعیین هدف روزانه و در نهایت با تعیین هدف اصلی سختی زبان فرانسه کمتر احساس می شود. زبان فرانسوی در گفت و گو و تلفظ کلمات بسیار شیرین است اما برخی قواعد زبان فرانسه در ابتدا برای شما سخت باشد.

پس تلاش بدون هدف و استمرار بی تاثیر است. سعی کنید روتین روزانه برای خواندن زبان داشته باشید و به هدف بزرگترتان فکر کنید. هر موقع خسته شدید میتوانید استراحت کنید اما هرگز به تسلیم شدن فکر نکنید.

 

تمرین روزانه به مدت 4 ساعت

برای خودتان برنامه ریزی کنید و به مدت 4 ساعت روزانه زبان فرانسه بخوانید. با استاد خود تمارین خود را چک کنید. تمرین روزانه برای کسانی که می خواهند در عرض 3 تا 4 ماه به سطح متوسطی از زبان فرانسه برسند، لازم است.

4 ساعت را به 4 قسمت تقسیم کنید و چهار مهارت مکالمه، خواندن، نوشتن و همچین شنیداری را در این ساعات تمرین کنید. همچنین اگر می خواهید مکالمه قوی تری داشته باشید باید بیشتر به موسیقی اخبار و همچین فیلم ها گوش دهید. برای تقویت خواندن هم باید لغات زیادی را یاد بگیرید.

آموزش مکالمه تضمینی فرانسه

گوش دادن به موسیقی فرانسه

گوش دادن به موزیک فرانسه می تواند هم سطح لغات شما را بالاتر برده و هم می تواند افزایش تخشخیص کلمات به شما کمک کند. برای یادگیری بهتر می توانید متن آهنگ را همراه با ترجمه فارسی باز کنید. کلماتی که برای شما جدید هستند را معنی آن ها را ازدیکشنری پیدا کنید و تلفظ صحیح آن را گوش کنید.

تماشای فیلم های فرانسوی

فیلم ها زندگی روزمره و گفت و گوی های واقعی بین افراد را نشان می دهند. تماشای فیلم حتی از گوش دادن به موسیقی هم مهم تر است. سعی کنید هنگام تماشا با دو زیر نویس فرانسوی و فارسی ببینید تا هم کاملا محتوای فیلم را درک کرده و هم بتوانید مکالمه یاد یگیرید.

گفت و گو با افراد محلی فرانسوی

این روش معجزه یادگیری زبان فرانسه است. از طریق شبکه های اجتماعی افراد فرانسوی را دنبال کنید و سعی کنید وارد جامعه فرانسوی شوید حتی اگر هنوز کامل به فرانسه مهاجرت نکرده باشید.

ارتباط گرفتن با فرانسوی ها باعث خواهد شد شما درک عمیق تری از زبان فرانسوی داشته باشید. تجربه مکالمه واقعی داشته باشید و همه اشتباهاتی که در ذهن خود دارید را اصلاح کنید. علاوه بر این یافتن دوست فرانسوی یادگیری زبان فرانسه را برای شما دلچسب تر خواهد کرد.

ترکیب زبان فرانسه با زندگی شخصی

اگر می خواهید زبان فرانسه را یاد بگیرید، باید از همان لحظه که از خواب بیدار می شود و تا زماتی که به رخت خواب بر میگردید نحوه فکر کردن، صحبت کردن، گوش دادن به موسیقی، کتاب خواندن و فیلم دیدن شما به زبان فرانسوی باشد.

خود را در دنیایی از کلمات و جملات فرانسه غرق کنید. یادتان باشد تا خودتان نخواهید حتی بهترین استاد دنیا نیز نمی تواند شما را یادگیری به زبان فرانسه کنید. زبان گوشی خود را به زمان فرانسه تغییر دهید و سعی کنید هرچیزی که در دنیای واقعی می بیینید یا می شنوید را در زبان فرانسه معادل آن را پیدا کنید.

مزایای تدریس خصوصی زبان فرانسه

آیا یادگیری زبان فرانسه دشوار است؟

اگر این سوال را از چندین زبان آموز فرانسه بپرسید، ممکن است جواب های متفاوتی به شما بدهند. در حالی که  تمامی قواعد و گرامر زبان فرانسوی یکی است. پس تنها دلیلی که باعث می شود برای یک نفر زبان فرانسه سخت باشد و برای یک شخص دیگری زبان فرانسه راحترین زبان دنیا، نحوه آموزش زبان فرانسه است.

تدریس خصوصی زبان فرانسه باعث خواهد شد شما راحتتر و بهتر زبان فرانسه را یاد بگیرید. به علاوه وجود اساتید ماهر و با تجربه یادگیری زبان فرانسه را برای شما راحتتر خواهد کرد. بنابراین شما تصمیم می گیرید که زبان فرانسه برای شما سخت باشد یا خیر.

منابع و کتاب های یادگیری زبان فرانسه

همیشه انتخاب منبع یادگیری شرط اصلی برای یادگیری و موفقیت یک زبان است. کتاب های زیادی برای یادگیری زبان فرانسه وجود دارد. اما بهترین منابع و کتاب های برای یادگیری زبان فرانسه کتاب های Le nouveu Taxi، Echo، Tendances است.

هزینه تدریس خصوصی زبان فرانسه

قیمت تدریس خصوصی زبان فرانسه

قیمت تدریس خصوصی زبان فرانسه با اینکه ممکن است نسبت به کلاس های عمومی بیشتر باشد اما میزان نتیجه ای که از کلاس های عمومی خواهید گرفت بیشتر خواهد بود. شما در کلاس های خصوصی می توانید تمرین و تکرار بیشتری نسبت به کلاس های عمومی داشته باشید.

به علاوه در موسسه دنیای زبان تدریس خصوصی زبان فرانسه تضمینی است و اگر از کیفیت کلاس ها راضی نبودید می توانید وجه پرداختی خود را پس بگیرید. همچنین امکان پرداخت قسطی شهریه کلاس ها وجود دارد. برای اطلاع از قیمت کلاس های زبان فرانسه می توانید با شماره تماس های موسسه دنیای زبان تماس بگیرید.

«شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد»

تدریس خصوصی زبان فرانسه

ضرورت تدریس خصوصی فرانسه

به 7 دلیلی که در زیر قرار داده ایم، یادگیری زبان فرانسه اهمیت زیادی دارد. مطالعه دلایل زیر حالی از لطف نیست.

  • یادگیری زبان دوم ضروری است

اگر زبانی غیر از زبان مادری خود یاد نمی گیرید، باید به طور جدی یک زبان دیگر (مانند فرانسه) را یاد بگیرید. در جهان مدرن، به دلیل افزایش ارتباطات و تفاوت های بین المللی، یادگیری بیش از یک زبان به دلایل شخصی و حرفه ای برای افراد بسیار مهم است.

  • فرانسوی یک زبان آسان است.

یادگیری زبان فرانسه به همین سادگی است، مخصوصاً برای افراد انگلیسی. احتمالاً دلیل یادگیری آسان زبان فرانسه این است که انگلیسی از زبان فرانسه (و ترکیبی از دیگر زبان های اروپایی) گرفته شده است. علاوه بر داشتن الفبای مشابه انگلیسی، برخی از کلمات آن از کلمات انگلیسی گرفته شده است.

  • زبان فرانسوی در 5 قاره صحبت می شود

طبق گزارش ویکی پدیا، در سال 2015، زبان فرانسه زبان مادری 79 میلیون نفر و 370 میلیون نفر دیگر بود. تفاوت بین دو عدد نشان می دهد که چگونه بسیاری از افراد غیر بومی فرانسه را خوب یاد گرفته اند و به وضوح صحبت می کنند.

یادگیری زبان فرانسه یادگیری زبان اسپانیایی را سریع و آسان می کند

زبان اسپانیایی در لیست پرکاربردترین زبان های جهان قرار دارد، بنابراین یادگیری این زبان ضروری است (به ویژه در ایالات متحده). فرانسوی و اسپانیایی بسیار شبیه به هم هستند، زیرا منشاء لاتین دارند. بنابراین، به دلیل شباهت این دو زبان، یادگیری هر یک از آن ها به یادگیری دیگری بسیار کمک می کند.

  • یادگیری زبان فرانسه برای افرادی که قصد سفر به فرانسه را دارند ضروری است

فرانسه سالانه پذیرای بیش از 84.7 میلیون گردشگر است، به همین دلیل از آن به عنوان یکی از محبوب ترین و مجذوب ترین مقاصد گردشگری در جهان یاد می شود، فرهنگ غنی، تاریخی و حقایق جذاب می تواند همه را شگفت زده کند.

سفر به پاریس، پایتخت فرانسه، رویای بسیاری از مسافران و گردشگران سراسر جهان است. آیا کسی هست که از دیدن موزه لوور، نوتردام یا برج ایفل خوشش نیاید؟! یادگیری زبان فرانسه سفر به این کشور را بسیار لذت بخش خواهد کرد.

  • یادگیری زبان فرانسه باعث می شود زندگی راحتی در کانادا داشته باشید.

کانادا به دلیل استعمار اولیه در قرن های 17 و 18 به شدت تحت تأثیر فرانسه قرار گرفت. در واقع 22 درصد از جمعیت کانادا فرانسوی هستند. حتی برخی از شهر های کانادا مانند کبک، کاملاً تحت سلطه فرانسه هستند. اگر قصد سفر به جنوب شرقی کانادا را دارید، یادگیری زبان فرانسه ارتباط شما را بسیار آسان می کند.

  • زبان فرانسه در روابط بین الملل استفاده می شود

فرانسوی زبان رسمی شرکت های بین المللی مانند: المپیک، یونسکو، سازمان ملل، صلیب سرخ و ناتو است. اگر علاقه مند به داشتن شغل یا شغل در هر یک از سازمان های بین المللی گفته شده در بالا هستید، زبان فرانسوی در این راه به شما کمک زیادی می کند.

سایر خدمات تدریس خصوصی زبان

معلم زبان فرانسه native

در موسسه دنیای زبان قرار نیست شما به صورت آکادمیک فقط روخوانی و لغت یاد بگیرید، بلکه شما در کلاس ها تجربه مکالمه واقعی با استاد  native زبان فرانسه فارغ التحصیل از دانشگاه های فرانسه را خواهید داشت.

تدریس زبان فرانسه آنلاین

مشکلاتی مانند شاغل بودن، طولانی بودن مسافت کلاس و یا در خارج از کشور زندگی کردن همگی باعث خواهند شد تا شما نتوانید در کلاس های خصوصی موسسه دنیای زبان حضور داشته باشید. اما جای نگرانی نیست شما می توانید در کلاس های آنلاین موسسه دنیای زبان شرکت کنید.

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فرا گیرید با مشاورین ما تماس بگیرید.

سخن آخر

زبان فرانسوی یکی از زبان هایی است 130 هزار کلمه دارد و یادگیری این زبان ممکن است کمی چالش بر انگیز باشد. در موسسه دنیای زبان می توانید به آسانی زبان فرانسه را یاد گرفته و برای مسافرت و یا حتی مهاجرت اقدام کنید. شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر مزایای موسسه دنیای زبان و  . . . با پشتیبانی ما در موسسه دنیای زبان در ارتباط باشید.

سوالات متداول

1.چرا باید زبان فرانسوی را یاد بگیرم؟

زبان فرانسوی یکی از زبان‌ های پرکاربرد و زیبا در دنیاست، که می‌ تواند به شما کمک کند تا در مسافرت‌ها، تحصیلات یا حتی کاریابی بهتر عمل کنید.

2.برای بهتر کردن زبان فرانسوی چیکار میتونم بکنم؟

برای بهتر کردن مکالمه در زبان فرانسوی می‌ توانید از گوش دادن به فایل‌ها یا پادکست‌ های فرانسوی، تمرین با دوستان یا استاد و همچنین تمرین‌ های مکالمه  استفاده کنید.

3. بهترین منابع برای یادگیری زبان فرانسوی کدام ها هستند؟

بهترین منابع و کتاب های برای یادگیری زبان فرانسه کتاب های Le nouveu Taxi، Echo، Tendances است.