تدریس خصوصی زبان اسپانیایی

تدریس خصوصی زبان اسپانیایی

اسپانیایی، اسپانیول یا کاستیایی زبانی رومی است که از شبه‌ جزیره ایبری در اروپا ریشه گرفته و امروزه با داشتن نزدیک به ۵۰۰ میلیون گویشور بومی (بیشتر در اسپانیا و قاره آمریکا)، یک زبان جهانی است. اسپانیایی از نظر شمار گویشوران بومی دومین زبان جهان، پس از چینی، و از نظر شمار کل گویشوران چهارمین زبان جهان، پس از انگلیسی، چینی و هندی، است.

تدریس خصوصی زبان اسپانیایی به شما کمک می کند که زبان اسپانیایی را به راحتی یاد بگیرید به همین دلیل ما در این مطلب مزیت های تدریس خصوصی را به شما خواهیم گفت، پس نگران یاد گیری زبان اسپانیایی نباشید ما در دنیای زبان اینجا هستیم تا این مشکل شما را برطرف کنیم.

زبان اسپانیایی در کجای دنیا به کار می رود؟

زبان اسپانیایی یکی از 6 زبان رسمی سازمان ملل و از 24 زبان رسمی در اتحادیه اروپا است، همچنین این زبان، مانند زبان‌های فرانسه، ایتالیایی، رومانیایی و پرتغالی، از زبان‌های رومی است و ریشه در لاتین عامیانه دارد. این زبان، زبان رسمی 20 کشور است:

آرژانتین، بولیوی، شیلی، کلمبیا، کاستاریکا، کوبا، جمهوری دومینیکن، اکوادور، السالوادور، گینه استوایی، گواتمالا، هندوراس، مکزیک، نیکاراگوئه، پاناما، پاراگوئه، پرو، اسپانیا، اروگوئه و ونزوئلا.

در ایالات‌متحده آمریکا، بلیز، آندورا و جبل‌الطارق نیز زبان اسپانیایی رایج است، اما زبان رسمی نیست.

زبان اسپانیایی در کجای دنیا به کار می رود؟

چند نفر در جهان به زبان اسپانیایی حرف می زنند؟

در دنیا تقریبا بیش از 400 میلیون نفر به زبان اسپانیایی صحبت می کنند. همین امر باعث شده که پس از زبان چینی، دومین زبان پرگویش دنیا باشد.

زبان انگلیسی، با حدود 360 میلیون جمعیت انگلیسی ‌زبان، در رتبهٔ سوم و پس از زبان اسپانیایی قرار دارد. جالب است بدانید اسپانیایی علاوه بر اینکه زبان مادری 400 میلیون نفر است، زبان دوم چیزی نزدیک به 9 میلیون نفر در سراسر دنیا نیز هست.

تاریخچه زبان اسپانیایی

زبان اسپانیایی از لاتین عامیانه ریشه گرفته که از سال ۲۱۰ پیش از میلاد در زمان جنگ دوم پونی توسط رومیان به شبه ‌جزیره ایبری آورده شد. پیش از این، در شبه جزیره ایبری چندین زبان پیشارومی (که به آن‌ها زبان‌های دیرین‌ هیسپانیایی نیز گفته می‌شود) که برخی هندواروپایی و برخی از ریشه‌های دیگر بودند، صحبت می‌شدند. این زبان‌ها شامل زبان‌های باسکی (امروزه نیز زنده است)، ایبریایی، سلتیبری و گالائیک بودند.

تاریخچه زبان اسپانیایی

بیشتر بخوانید: تدریس خصوصی اسپانیایی در صادقیه

اهمییت زبان اسپانیایی در کشور ما

اهمیت یادگیری زبان اسپانیایی عمدتاً به گستردگی آن بر می‏ گردد؛ این زبان علاوه بر کشور اسپانیا که کشور مادر آن است، از فیلیپین در قاره آسیا تا گینه نو استوایی در قاره آفریقا و کشورهای منطقه آمریکا مرکزی و جنوبی (البته به استثنا برزیل) را در بر می ‏گیرد.

زبان اسپانیایی از نظر جمعیت متکلم، در رتبه بعد از زبان ‏های چین و انگلیسی قرار دارد و از لحاظ بین المللی رتبه دوم پس از زبان انگلیسی را دارا است و زبان دوم سازمان ملل و بسیاری از سازمان های جهانی دیگر است.

اهمیت یادگیری این زبان عمدتاً به گستردگی آن بر می‏ گردد؛ این زبان علاوه بر کشور اسپانیا که کشور مادر آن است، از فیلیپین در قاره آسیا تا گینه نو استوایی در قاره آفریقا و کشورهای منطقه آمریکا مرکزی و جنوبی (البته به استثنا برزیل) را در بر می ‏گیرد.

زبان اسپانیایی از نظر جمعیت متکلم، در رتبه بعد از زبان ‏های چین ماندارین و انگلیسی قرار دارد و از لحاظ بین المللی رتبه دوم پس از زبان انگلیسی را دارا است و زبان دوم سازمان ملل و بسیاری از سازمان های جهانی دیگر است.

اهمییت زبان اسپانیایی در کشور ما

تدریس خصوصی

تدریس خصوصی مزیت های خاص خود را دارد، یکی از این مزیت ها این است که در کلاس های خصوصی استاد وقت خود را برای یک نفر می گذارد انرژی خود را صرف یک نفر می کند و این باعث می شود که زبان آموز بهتر مطلب را درک کند.

از این طرف کلاس های خصوصی معایبی نیز دارند، یکی از این معایب این است که در کلاس هایی که بیش از سه چهار نفر وجود دارد شاید سوالی به ذهن یک زبان آموز دیگر بیاید که به ذهن شما خطور نکرده باشد وشاید اصلا آن موضوع را نفهمیده باشید.

سخن نهایی

حال اقدام به یاد گیری این زبان کنید، اگر به مشکلی بر خورد کردید و سوالاتی برایتان پیش آمد استادان و مشاوران در دنیای زبان ما آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند فقط کافی است به شماره های درج شده تماس بگیرید.

شما هم اگر پیشنهادی برای بهتر پیش رفتن کلاس های خصوصی دارید با ما در میان بگذارید.