تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج

تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج / زبان انگلیسی طرفداران بسیاری در سطح جهان دارد و یکی از پرمخاطب‌ترین زبان‌های دنیاست. بسیاری از متون علمی، تجاری، اقتصادی و بخش مهمی از روزنامه‌های معتبر و معروف جهان به زبان انگلیسی نوشته می‌شوند. گسترش زبان انگلیسی به خارج از بریتانیا از اواخر قرن 19 آغاز شد و رفته رفته به عنوان زبان اصلی در کشورهای آمریکا و کانادا شناخته شد.

رشد سریع اقتصادی کشور آمریکا و تاثیر این کشور خصوصا بعد از جنگ جهانی دوم به طور شگفت انگیزی سرعت پیشروی زبان انگلیسی را در سراسر سیاره زمین افزایش داد. انگلیسی در اواسط قرن 20 جایگزین زبان آلمانی در مناسبات علمی شد و به عنوان زبان آکادمیک در بسیاری از کشورهای جهان انتخاب شد.

به همین دلیل آشنایی با این زبان در بسیاری از زمینه‌های علمی و در مشاغل مختلف مانند شاخه‌های گوناگون علوم مهندسی و پزشکی اهمیت زیادی دارد. همین موضوع سبب شده است که امروزه بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان حداقل در سطح اولیه با این زبان آشنا باشند و بتوانند با کمک آن با مردم کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنند.

زبان انگلیسی تقریبا زبان مادری 375 میلیون نفر در جهان است و از این لحاظ سومین زبان مادری جهان محسوب می‌شود. این در حالی است که چینی و اسپانیایی به ترتیب اولین و دومین رتبه را در بین زبان‌های مادری به خود اختصاص داده‌اند.

اهمیت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج

با توجه به اینکه کرج پس از تهران بزگترین شهر مهاجر پذیر ایران است و با توجه به موقعیت جغرافیایی آن که در مرکز کشور قرار گرفته است وجوان بودن آن نسبت به سایر شهر های بزرگ ایران، به عنوان یکی از کلان شهر های جدید کشور به شمار می اید کهمی تواند موقعیت های شغلی زیادی را در خود جای دهد.در این بین زبان انگلیسی می تواند به عنوان زبان دوم مردم این شهر بر رونق اقتصادی کارو فرهنگ مردم این شهر بیافزاید.

لذا می توان با بهره گری از تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج ،فرصت شغلی مناسبی را برای اشنایان وعلاقه مندان به تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج ایجاد کرد.اموزش به این روش این امکان را برای فرد فراهم می اورد که در کوتاه ترین زبان ممکن وبا سهولت بیشتری زبان انگلیسی را فراگرفته واز دیگر مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی نسبت به روش های عمومی تدریس ان بهره برد.