تدریس خصوصی زبان آلمانی

 تدریس خصوصی زبان آلمانیتدریس خصوصی زبان آلمانی در موسسه دنیای زبان توسط اساتید با تجربه و کارآزموده انجام می گیرد. اگر به دنبال موسسه آموزشی زبان هستید که دارای سابقه طولانی و درخشانی داشته باشد، انتخاب موسسه دنیای زبان بهترین گزینه است.

برای ادامه تحصیل در آلمان یا مهاجرت کاری شما نیاز به استادی دارید که شما را برای هدفتان آماده کند. ابتدا قبل از شروع به آموزش سطح زبان شما بررسی می شود و طبق آن برنامه ریزی خواهد شد تا در کوتاه ترین زمان بتوانید زبان آلمانی را از بر باشید.

فرقی ندارد شما در سطح A0  باشید یا در سطح B2 در هر صورت می توانید به انتخاب خود اساتیدی را انتخاب کنید که خود دانش آموخته دانشگاه های آلمان و یا بسیار ماهر و با تجربه هستند.

کلاس های خصوصی موسسه دنیای زبان همگی مکالمه محور هستند و اگر برای مهاجرت به دنبال یادگیری زبان آلمانی  هستید، نهایت استفاده را می توانید از کلاس های خصوصی ببرید. آن چه که راه موفقیت شما را تضمین می کند انتخاب یک استاد با تجربه و موسسه آموزشی با تجربه است.

موسسه دنیای زبان

نحوه تدریس زبان آلمانی در موسسه دنیای زبان

در موسسه دنیای زبان به دو روش آنلاین یا حضوری می توانید زبان آلمانی را یاد بگیرید. اگر برای شما رفت آمد به کلاس خصوصی سخت است یا هم اکنون در کشور آلمان ساکن هستید ممکن است امکان حضور در کلاس وجود نداشته باشد.

در هر صورت ما تلاش خواهیم کرد شما با راحت ترین روش زبان آلمانی را یاد بگیرید. نحوه آموزش کاملا بستگی به انتخاب زبان آموز بستگی دارد. کیفیت کلاس های آنلاین همانند کلاس های خصوصی است و اگر حین تدریس سوالی بود می توانید از شخص استاد بپرسید و تا زمانی که مشکل شما حل نشده، استاد موظف به پاسخگویی خواهد بود.

از مزیت دیگر کلاس های انلاین نسبت به کلاس های حضوری، شما می توانید ویدیو کلاس های انلاین را داشته باشید و محدود به زمان و مکان نیستید. حتی می توانید زمان مسافرت نیز در کلاس های انلاین زبان آلمانی شرکت کنید.

 تدریس خصوصی زبان آلمانی

مزایای تدریس خصوصی زبان آلمانی

برخلاف کلاس های گروهی، مزایای تدریس خصوصی زبان آلمانی بسیار زیاد است. به همین دلیل همه کسانی که قصد مهاجرت یا ادامه تحصیل در آلمان را دارند همیشه دنبال کلاس های خصوصی با کیفیت هستند. در این قسمت مزایای کلاس خصوصی را باهم بررسی می کنیم.

صرفه جویی در هزینه ها

شاید تعجب کنید اما واقعیت این است که وقتی در کلاس های خصوصی شرکت می کنید در حالت کلی هزینه کمتری برای آموزش زبان آلمانی صرف خواهید کرد. زبان آموزی را در نظر بگیرید که در ابتدای راه است و می خواهد در کلاس های گروهی شرکت کند.

در حالت عادی باید چند سال زبان بخواند و و هر ماه شهریه پرداخت کند و حتی ممکن است به آن صورت کلاس های گروهی برایش مفید واقع نشود. در این صورت هم زمان را از دست داده، هم هزینه های کلاس و در آخر به نتیجه خاصی نرسیده است.

ولی در کلاس های خصوصی شما با اینکه ممکن است شهریه بالاتری برای هر ترم پرداخت کنید اما مدت زمان آموزش سریع تر خواهد بود و همه وقت کلاس برای شخص زبان آموز خواهد بود. در این صورت هم زودتر به نتیجه می رسید هم هزینه کمتری نیز پرداخت خواهید کرد.

رسیدن سریع تر به نتیجه

اگر قصد ادامه تحصیل به آلمان را دارید، در کنار انجام دادن کارهای اقامت باید در موسسه آموزشی زبان بخوانید که هرچه سریعتر شما را به زبان آلمانی مسلط کند.  در کلاس های خصوصی سرعت تدریس بالاتر است و ممکن است در یک جلسه چندین درس را استاد تدریس کند.

تمرکز بیشتر در کلاس درس

در کلاس های خصوصی شما تمرکز بیشتری در کلاس خصوصی دارید. حواس شما با صحبت های دیگران پرت نخواهید شد و یک مکالمه دو به دو بین شما و استاد تشکیل خواهد شد. همچنین می توانید در هر کجای کلاس که متوجه نشدید، دوباره از استاد زبان آلمانی بخواهید دوباره آن قسمت را توضیح بدهد.

یادگیری بهتر

باید قبول کنیم که یاد گیری در کلاس های خصوصی آلمانی خیلی بهتر از کلاس های گروهی است. به این دلیل که تمرکز شما بالاست و در نتیجه یادگیری زبان آسان تر و بهتر خواهد بود. همچنین انتخاب موسسه آموزشی و استاد با تجربه نیز در یادگیری بهتر تاثیر مستقیم دارند.

امکان پرسیدن سوالات بیشتر

شما در کلاس های خصوصی موسسه دنیای زبان هیچ محدودیت در سوال پرسیدن ندارید. این کلاس ها مخصوص شما هستند و هر کجا که اشکال داشته باشید استاد قطعا با روش و شیوه راحت تری برای شما توضیح خواهند داد. همه اساتید تا زمانی که مشکل شمل حل نشده به سراغ بحث جدید نخواهند رفت.

محدود نبودن به زمان و مکان خاص

در کلاس های خصوصی دنیای زبان شما محدود به زمان و مکان خاصی نیستید. فقط کافی است شما تصمیم بگیرید که کلاس در کجا برگزار شود، در خانه، محل کار یا در آموزشگاه؟ هر کجا که هستید با موسسه تماس بگیرید تا برای شما استاد اعزام کنند.  در این صورت وقت شما تلف نشده و یا خسته راه نخواهید بود.

هزینه تدریس خصوصی زبان آلمانی

قیمت کلاس خصوصی زبان آلمانی

همانطور که می دانید قیمت کلاس خصوصی به نسبت کلاس های گروهی بالاتر است اما میزان یادگیری از کلاس های گروهی بیشتر است. هزینه تدریس معمولا برای هر استاد ممکن است متغییر باشد.

«شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد»

اگر دوست دارید تدریس زبان خصوصی آلمانی را امتحان کنید اما از بابت هزینه ها نگران هستید، جای نگرانی نیست. هزینه کلاس ها به صورت اقساطی نیز پذیرفته می شود و شما راحت می توانید برای زبان خواندن تمرکز کنید.

همچنین امکان بازگشت وجه تا سه جلسه بعد از شروع کلاس وجود دارد. شما سه جلسه وقت دارید تا اگر از نحوه و کیفیت کلاس ها راضی نبودید وجه خود را از موسسه آموزشی دنیای زبان بازخواست کنید. این بزرگترین تضمین کیفیت کلاس های ما برای شماست.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

تدریس آلمانی آنلاین

در موسسه دنیای زبان تنها به صورت حضوری زبان آلمانی تدریس نمی شود و اگر امکان شرکت در کلاس های حضوری را ندارید می توانید به صورت آنلاین در کلاس ها شرکت کنید.  تدریس آلمانی آنلاین به شما امکان خواهد داد حتی اگر در ایران اقامت ندارید کلاس های ما را از دست ندهید.

همچنین هزینه رفت آمد برای شما کاهش خواهد یافت و فقط با داشتن یک لب تاپ و اینترنت  از کلاس ها بیشترین بهره را ببرید. امکان مرور کلاس برای بعد از تدریس نیز برای زبان آموز وجود دارد.

تدریس خصوصی زبان المانی با استاد دانشگاه آلمان

موسسه دنیای زبان برای اینکه شما تجربه آموزش زبان آلمانی با کیفیتی داشته باشید، با اساتیدی همکاری می کند که در آلمان استاد دانشگاه هستند. برای بهره مندی از این کلاس ها با شماره های موسسه تماس بگیرید.

تدریس خصوصی زبان آلمانی در منزل

اگر دوست دارید در منزل خود زبان آلمانی یاد بگیرید موسسه دنیای زبان این امکان را به شما می دهد. شما پس از ثبت نام در کلاس ها می توانید از موسسه بخواهید که استاد را به منزل شما بفرستند. این کار آموختن زبان سختی مانند آلمانی را آسان تر خواهد کرد.

ضرورت تدریس خصوصی آلمانی

اگر بخواهید به آلمان سفر کنید، باید دریابید که عدم آشنایی با این زبان یکی از بزرگ ترین چالش‌ ها است. به منظور ارتباط برقرار کردن با ادارات آلمانی، به طور مثال اداره امور خارجیان (Ausländerbehörde) و یا اداره تأمینات اجتماعی (Sozialamt)، شما نیاز به صحبت کردن به زبان آلمانی دارید.

همچنان برای شروع یک زندگی جدید در آلمان، تحصیلات و آموزش، شناخت افراد و محیط و یافتن کار به دانستن زبان آلمانی نیازمند خواهید بود.

بهترین انتخاب برای افرادی که قصد دارند زبان آلمانی را به بهترین شکل و روش ممکن فرا گیرند، آموزش خصوصی زبان آلمانی و حضور در کلاس های تدریس خصوصی زبان آلمانی است.

در کلاس های عمومی به دلیل وقت کم و تعداد زیاد افراد، فرصت کافی برای یادگیری و تمرین وجود ندارد و تا حد زیادی از کیفیت کلاس ها کم می شود و بهترین راه برای حل این مشکل حضور در دوره های تدریس خصوصی زبان آلمانی است.

جهت یادگیری زبان آلمانی صرف نظر از میزان تحصیلات و دانش زبان آلمانی دوره مکالمه فشرده زبان آلمانی در کوتاه ترین و سریع ترین زمان ممکن شما را به خواسته تان نزدیک می کنیم.

 آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی) آلمانی

هر چند تعداد گویش ها در مناطق مختلف جهان از چند هزار عدد فراتر می رود، اما سازمان ملل متحد فقط آن دسته را که دارای معیار های زبان شناسی، دستور زبان و ریشه تاریخی است را به عنوان زبان رسمی پذیرفته است.

در میان 100 زبان مختلفی که از سوی سازمان ملل به رسمیت شناخته شده است، یادگیری 10 مورد زبان دشوار تر از مابقی تشخیص داده شده که زبان آلمانی یکی از آن ها است.

شکل گفتار و نوشتار آلمانی دارای قواعد استاندارد فراوانی است و داشتن سه جنس مختلف برای اسامی نیز بر دشواری های یادگیری این زبان افزوده است.

زبان آلمانی زبان اول 2.77 درصد جمعیت انسانی زمین است و به شکل متمرکز در اتحادیه اروپا از جمله آلمان، اتریش و بخش هایی از سوییس و بلژیک رایج است و دانستن این زبان در بسیاری از نقاط دنیا برای تجارت و کسب و کار مفید واقع می‌ شود.

علاوه بر آن آلمان، پس از ایالات ‌متحده و چین سومین اقتصاد بزرگ دنیا است. بنابراین یادگیری زبان آلمانی بسیار سودمند است.

زبان آلمانی از دید بسیاری زبان خشنی است، به این معنی که معمولا حروف با استرس فراوان تلفظ می شوند و به گوش کسی که تا کنون با این زبان آشنا نیست این زبان کمی سخت و ضمخت است. شاید تا حدودی بتوان این مسئله را قبول کرد و بیان کرد که این زبان نسبت به زبان هایی مثل اسپانیایی، فرانسه و حتی انگلیسی کمی خشن و ضمخت باشد، اما نمی توان به دلیلی برای این که زبان آلمانی زبان زیبایی نیست به آن نگاه کرد.
زبان های انگلیسی و آلمانی هر دو از یک ریشه هستند و به Germanic Language مشهور هستند که در رده بندی بالا تر از زبان های هندو اروپایی طبقه بندی می شوند.

حضور در کلاس های خصوصی نسبت کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید است که شما با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان آلمانی می توانید در کم ترین زمان و بیشترین بازدهی، به خواسته خود که یادگیری واقعی زبان است برسید و در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابید.

زبان آلمانی از زبان های هندو اروپایی و عضوی از خانواده زبان های ژرمنی است. این زبان یکی از مهم ترین زبان های جهان است و علاوه بر آلمان در کشور های اتریش و بلژیک و سوئیس تنها زبان رسمی است. شمار کسانی که زبان آلمانی را همچون زبان مادری بکار می برند از گویش های دیگر بیشتر است.

دلایل یادگیری زبان آلمانی

آلمان تاریخ بسیار قوی و خارق العاده دارد. از موزیک تا علوم ادبیات ریشه در این زبان دارد.

  • 1. متمایز بودن زبان
  • 2. آلمانی قلب تپنده خطوط آنلاین اینترنتی است.
  • 3. گستردگی زبان در اتحادیه اروپا
  • 4. آلمان زبان اختراع و نوآوری است.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی

یادگیری این زبان تا حدی به فرد زبان آموز بستگی دارد. ساختار گرامری این زبان نسبت به زبان انگلیسی متفاوت است.

جنسیت اسامی در آلمانی

آلمانی بر خلاف فارسی و انگلیسی یک زبان جنسیت محور است. یعنی هر اسم حتما یک جنسیت دارد. اسامی در زبان آلمانی می توانند یکی از جنسیت های مذکر، مونث یا خنثی را داشته باشند.

حرف تعریف معارفه

در زبان آلمانی مشابه انگلیسی برای حروف معارفه حروف تعریف استفاده می شود.

زمان ها در زبان آلمانی

ساختار زمان ها در زبان آلمانی تا حد زیادی مشابه انگلیسی است، زمان های کامل (حال کامل، گذشته کامل و آینده کامل) معادلی در زبان فارسی ندارند.

افعال عبارتی

در تدریس زبان آلمانی مشابه انگلیسی، می توان از طریق اضافه کردن حروف اضافه به فعل، افعال جدیدی ساخت. در زبان انگلیسی به این افعال، افعال Phrasal می گویند. این افعال در زبان فارسی معادلی ندارند.

افعال کمکی

افعال کمکی افعالی هستند که در جمله فاقد معنا هستند و از آن ها برای نشان دادن ساختار گرامری جمله استفاده می شود. زبان آلمانی از نظر استفاده از افعال کمکی تا حد زیادی مشابه انگلیسی است . این افعال در زبان فارسی معادل دقیقی ندارند.

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فرا گیرید با مشاوران ما تماس بگیرید.

تدریس خصوصی زبان آلمانی توسط مدرس خانم در تهران

تدریس زبان آلمانی به روش Phrasal

در این روش زبان آموز از طریق خواندن و روایت کردن زبان آلمانی را می آموزد. این روش قبلا بسیار استفاده می شد.

تدریس زبان آلمانی به روش TPRS

یکی از روش های تدریس زبان آلمانی است که امروزه بسیار رایج است. از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1-سرعت در آموزش: وقتی چیزی خیلی سریع یادگرفته می شود بسیار لذت بخش است. به همین منظور ازاین روش برای یادگیری زبان آلمانی استفاده می شود. نام پیشنهادی هر چیزی همیشه یک داستان سرگرم کننده دارد و کلی سوالات درباره آن.

وقتی به چیزی بارها و بارها گوش داده می شود به خاطر سپاری آن آسان تر می شود. لفظ صحیح کلمات به زبان آلمانی نیز بسیار حائز اهمیت است. بهتر است جهت آموزش خوب به فایلهای صوتی گوش فرا داده شود.

2- جنسیت در زبان آلمانی : جنسیت اسم در این زبان سه نوع است: مذکر و مونث و خنثی. حرف تعریف پیش از اسم می آید و جنسیت آن را از نظر دستور زبان تعیین می کنند. پس روش مناسب برای یادگیری اسم از لحاظ مذکر، مونث و خنثی بودن آن این است که حرف تعریف هر اسم را به همراه خود آن اسم فرا گرفته است.

3- ضمیر شخصی در زبان آلمانی : عبارت از من، تو، او، مثلا در فارسی برای احترام به شخصی به جای استفاده از تو از واژه شما استفاده می شود .که این نشان دهنده غنی بودن زبان و نشانه تاکید این زبان به احترام به اشخاص است (در زبان فرانسه نیز این گونه است ولی زبان انگلیسی این چنین نیست.

ساختار همه زبان ها پیچیده است. اگر فکر می کنید زبان آلمانی زبان پیچیده ای است احتمالا اطلاعاتی در مورد دستور زبان فارسی ندارید. در کنار این موضوع ساختار مغز برای یادگیری توانایی های عملی با ساختار آن برای یادگیری توانایی های علمی متفاوت است.

این سوال مثل این است که شما محاسبات فیزیکی مربوط به متعادل نگه داشتن یک دوچرخه را بنویسید و بعد در مورد سخت بودن دوچرخه سواری صحبت کنید.

تدریس خصوصی زبان آلمانی در تهران

اگر میخواهید آلمانی یاد بگیرید بهتر است سخت بودن آن را فراموش کنید و به جای آن بیشتر به فکر تمرین کردن باشید. مغز شما بقیه کار را انجام خواهد داد.

مرجع مشترک اروپایی برای زبان آلمانی:

  • سطح اول: A1

    اگر شما را فردی مبتدی در نظر بگیریم، قطعاً بعد از گذراندن دورۀ A1 قادر خواهید بود با کلماتی ساده اما کاربردی دربارۀ خودتان و شرایط زندگی و پیغام‌ های تلفنی‌ تان به‌ راحتی صحبت کنید و احتیاجات اولیۀ خود را عنوان کنید. البته در مواقعی نیز به چالش خواهید افتاد؛ پس نیازمند گذراندن سطح دوم زبان هستید.

  • سطح دوم: A2

    A2 برای مکالمات و گفتگو های روزمره و درک کامل مطالب عنوان‌ شده در رادیو و تلویزیون و مکالمات تلفنی است و نیاز بزرگی از شما را برطرف می‌ کند.

    به‌راحتی قادر به درک نوشتار ها و مقالات روزنامه‌ ها و تبلیغات کلی خواهید بود. به‌ علاوه خواهید توانست دربارۀ خود و زندگی‌تان با دیگران گفتگو کنید. قادر خواهید بود از واژه‌ های پرکاربرد، بیشتر و بیشتر استفاده کنید.

  • سطح سوم:B1

    سطح قابل قبول زبان که به‌راحتی شما را توانمند می‌کند در مدرسه یا محل کار خود، حتی در سفر ها و اوقات فراغت تان نیاز های اولیه و ثانویۀ خود را برطرف کنید، بدون آن که تسلط تان بر زبان کم شود. با گذراندن این سطح به‌راحتی قادر خواهید بود دربارۀ رخداد ها و تجربه‌ ها و آمال و آرزو‌ های خود حرف بزنید و دیگران را تحت‌تأثیر کلام خود قرار دهید. توانایی نوشتاری شما به‌طرز چشمگیری افزایش می‌ یابد و قادر به استفاده از اصطلاحات خواهید بود.

تدریس خصوصی زبان المانی

  • سطح چهارم:  B2

    اکنون آمادگی بی‌ نظیری در خود خواهید دید؛ چرا که می‌ توانید در سخنرانی‌ ها و کنفرانس‌ های چند ساعته حضور داشته باشید و به‌ راحتی بفهمید که موضوع بحث چیست. حتی اگر دربارۀ موضوع بحث اطلاعات کافی نداشته باشید، قادر به درک مقالات و گزارش‌ هایی خواهید بود که نگرش آن‌ ها مربوط به قرن حاضر است.

    همچنین به‌ راحتی می‌ توانید یک اثر ادبی را درک کنید. اما در گفتگو به‌ صورت نسبی می‌ توانید بدون فکر کردن به زبان آلمانی با طرف مقابل تان مکالمه‌ ای عادی و روان داشته باشید و حتی می‌ توانید در یک مقاله گزارش بنویسید.

  • سطح پنجم: C1

    در این سطح در گفتار و گویش به قدری توانمند هستید که می‌ توانید معنا و مفهوم کامل فیلم‌ ها و سریال‌ ها را بفهمید. درک‌ ستون ادبی بلند و تمایز قائل‌ شدن بین سبک‌ های ادبی از ویژگی‌ های بارز این سطح است. به‌راحتی می‌ توانید به این جایگاه که مطلوب هر فردی است برسید و این در گرو تکرار و تمرین شما و پشتیبانی گروه دنیای زبان است.

    کتاب پیشنهاد‌شدۀ ما برای تدریس در این زبان  Men schen است که جایگزین کتاب‌ های Studiod بوده و مورد تأیید مؤسسۀ گوتۀ آلمان نیز هست. این کتاب جدید ترین متد آموزشی برای سنین بالای 18 سال را دارد.

    هر کتاب شامل 4 بخش است و جمعاً 12 درس کوتاه را در بر می‌ گیرد. موضوعات مطرح در این کتاب به مسائل روزمره در کشور های آلمانی‌ زبان اعم از اتریش، آلمان و سوئیس برمی‌ گردد.

    آرزوی ما رسیدن شما به این جایگاه است. برای رفاه حال شما عزیزان مؤسسۀ دنیای زبان روز و ساعت برگزاری کلاس‌ ها را در اختیار زبان‌ آموز قرار داده است.

    برای اعتماد و اطمینانی که جلب آن هدف اصلی این مجموعه در بحث آموزش است، زبان‌ آموز می‌ تواند در‌ صورتی‌ که تا سه جلسه قادر به برقراری ارتباط با استاد خود نبود، قرارداد خود را فسخ کند و مبلغ شهریه به‌ صورت کامل عودت پیدا خواهد کرد.

یادگیری انواع زبان خارجی

سایر خدمات تدریس خصوصی زبان

  •  آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)
  •  دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته
  •  دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و
  •  اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران
  •  مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور
  •  آموزش مکالمه تضمینی بین 35 الی 70 جلسه با جدید ترین و به روز ترین متد های آموزشی
  •  پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان آلمانی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی
  •  کلاس های ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل
  •  اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان
  • هزینه تدریس خصوصی مکالمه زبان آلمانی در منزل، محل کار و یا موسسه یکسان است.

سخن آخر

موسسه دنیای زبان با داشتن بهترین آساتید به شما فرصت یادگیری زبان آلمانی را می دهد. شما در موسسه دنیای زبان می توانید در چهار مهارت گفتاری، نوشتاری، خواندنی و همچنین مکالمه مهارت خاصی را کسب کنید. چه قبول کنیم یا نه زبان آلمانی زبان سختی است و برای تسلط در آن باید بسیار تلاش کنیم. حضور شما در موسسه دنیای زبان موجب خوشحالی ما و همچنین تضمین موفقیت شماست.

سوالات متداول

  1. چرا زبان آلمانی یاد بگیریم؟

بزرگ ترین و رقابتی ترین اقتصاد قاره اروپا، در کشور آلمان است. این کشور دارای بیکاری کم و رشد اقتصادی بالا است. شهریه در اکثر دانشگاه های آلمان نسبت به سایر کشور ها نسبتاً کم تر است. این ها مهم ترین دلایل یادگیری زبان آلمانی است تا بتوانید در این کشور زندگی کنید.

  1. یادگیری آلمانی چقدر سخت است؟
  1. یادگیری زبان آلمانی برای اینکه نحوه صرف کردن فعل ها، لغت ها و همچنین تفظ کلمات سختی دارد، به سخت ترین زبان معروف است.
  1. بهترین کتاب هایی که برای یادگیری زبان آلمانی استفاده می شود کدام اند؟

برای دوره‌ های اولیه معمولا در ایران کتاب های زیر تدریس می شوند:
Menschen
Berliner Platz
Studio d
TANGRAM
Begegnungen