یادگیری زبان آلمانی در تهران

یادگیری زبان آلمانی در تهران

یادگیری زبان آلمانی، علی رغم سختی آن، زمانی که از اصول اولیه به خوبی استفاده کرده و در کلاس های خوب شرکت کنید، می تواند بسیار سرگرم کننده و هیجان انگیز باشد.

در این مقاله، با کمک تجربه چندین ساله، نظر متخصصان و رضایت یادگیرندگان زبان به بسیاری از آموزشگاه های زبان آلمانی، بهترین کلاس های زبان آلمانی را در تهران و شهر های بزرگ معرفی می کنیم.

اطلاعات زیادی در مورد آلمان بدون هیچ هزینه ای در این صفحات وجود دارد و ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشید. آن ها را بارگیری کنید این منابع را در کلاس ها یا جا های دیگر پیدا نمی کنید، حتما بارگیری کنید.

اول از همه، در این جهت گوش دهید، اگر مدرسه ای که انتخاب می کنید خوب نباشد، با مشکلات زیادی روبرو خواهید شد. معلمان تحصیل کرده به شما می آموزند که مانند الماس در اسن کشور بدرخشید. چنین تجمعاتی، همراه با امتحانات برنامه ریزی نشده، هیچ تمرین و هزار اشتباه دیگر، تحصیلات شما را برای ماه ها به تاخیر می اندازد و…

موفقیت یک شهروند برای ما مهم است. در این زمینه تأخیر نکنید!

نکات مهم در مورد زبان آلمانی

نکات مهم در مورد زبان آلمانی

قبل از یادگیری هر زبانی باید به یک سری از نکات مربوط به این زبان توجه کنید.

  • از جمله خوبی های زبان آلمانی این است که حرف زدن با دیگران در این کشور تا حد زیادی رسمی و ادبی است و به همین دلیل، یعنی افراد بسیار شبیه به جملات و کلمات موجود در کتاب هایشان صحبت می کنند. برخلاف فارسی و انگلیسی!

خوب است بدانید که صحبت کردن به زبان آلمانی آسان تر از خواندن و نوشتن است.

  • اسم ها در زبان آلمانی می تواند مونث، مذکر یا خنثی باشد (برخلاف فارسی و انگلیسی، که اسم ها یا مذکر هستند یا مونث)

شما باید تعداد زیادی اسم را یکی یکی بیاموزید (در فارسی و انگلیسی ما قوانین ضرب داریم. به عنوان مثال، در انگلیسی ما یک پسوند کوچک به کلمات اضافه می کنیم، اما در آلمانی یک اسم جداگانه برای هر کلمه یک عدد بزرگ وجود دارد!)

  • زمان های این زبان بسیار شبیه انگلیسی است و زمان های کامل در زبان فارسی وجود ندارد.
  • در این زبان، آن ها از عبارات استفاده می کنند (به عنوان مثال، آن ها از کلمه زیبا به عنوان یک فعل استفاده می کنند! یادگیری زبان آلمانی کمی گیج کننده است اما دشوار نیست نگران نباشید.)
  • مفعول در جمله هیچ قطعیتی ندارد و فقط با حالت آن قابل تشخیص است (در انگلیسی و فارسی این جمله مبنای مشخصی دارد و موقعیت هر کلمه مشخص است.)

معلم زبان آلمانی در تهران

معلم زبان آلمانی در تهران

آلمانی یکی از بهترین زبان های اروپا و جهان است و یادگیری آن در مقایسه با سایر زبان ها بسیار آسان است، به این معنی که با گوش دادن در کوتاه ترین زمان ممکن، می توانید آلمانی را از یاد بگیرید.

با یادگیری زبان آلمانی در دنیای زبان ها، می توانید در آزمون های آلمانی b1، b2 برای مطالعه، کار و سفر شرکت کرده و به راحتی نمره بالایی را در امتحان کسب کنید.

رفتن به آلمان برای تحصیل پس از اخذ مدرک زبان آلمانی و اقامت دائم پس از تحصیل آسان است، اما اولین مکان در یک کشور آلمان آموزش زبان آلمانی یا انگلیسی با مدرک معتبر از سفارت است.

یک نکته خوب در مورد آلمان این است که شما دارای اقتصاد قوی هستید و آینده شما پس از دانشگاه و مشاغل قطعی است و دیگر دغدغه های اقتصادی ایران را ندارید.

کلاسهای خصوصی زبان آلمانی در کشور

موسسه آموزشی دنیای زبان قادر است کلیه کلاس های خصوصی زبان آلمانی خود را با زبان آموزان و مربیان دولت در استان تهران به مشتریان خود ارائه دهد.

این به این معنا است که اگر از مناطق دیگر آمده اید و زبان آلمانی را به راحتی یاد می گیرید، می توانید از خدمات این سازمان نیز بهره مند شوید.

و حتی این امر به تمامی محله ها و منطقه های تهران شامل می شود که نظیر سعادت اباد / شریعتی / گیشا / حکمت / آرژانتین /جماران و منطقه های دیگر شامل می شود.

چرا زبان آلمانی یاد بگیریم؟

چرا زبان آلمانی یاد بگیریم؟

آلمان یکی از مهم ترین زبان های جهان است و علاوه بر یک کشور صنعتی و دارای اقتصاد پایدار است و برای زندگی و مسافرت ایده آل است و یکی از بهترین شرایط برای ورود به آلمان و اقامت است. زبان آلمانی را می توانید با گواهینامه رسمی یا انگلیسی یاد بگیرید.

بنابراین اگر برای آینده خود برنامه ای دارید، آلمانی بیاموزید و اگر برنامه ای ندارید، سفر به آلمان عالی است و با این کار مقداری پول به دست خواهید آورد و یادگیری آلمانی را شروع خواهید کرد.

همه معلمان موسسه زبان جهانی دارای مدرک بین المللی هستند و می توانند کلاس شما را با یک معلم مرد یا زن، حتی در خانه یا محل کار، ادامه دهند که می تواند با هزینه مناسب در این کلاس ها شرکت کند و اعتماد کند. حتی می توانید کلاس های خود را به صورت آنلاین و آفلاین ادامه دهید.

آموزش آنلاین

موسسه آموزشی دنیای زبان همچنین به کاربران امکان را می دهد در کلاس ها به صورت آنلاین و آفلاین شرکت کنند، به این معنا که شما می توانید در خانه و به راحتی و بدون نیاز به مدرسه و .. به یادگیری و تدریس خصوصی زبان آلمانی بپردازید.

آموزش آنلاین

تدریس خصوصی زبان آلمانی در تهران

موسسه زبان جهانی یکی از موسسه زبان هایی است که در کوتاه ترین زمان با مجرب ترین معلمان، که دارای تجربیات زیادی در این زمینه هستند، آموزش داده می شود و شما می توانید هر زبانی را که می خواهید و نیاز دارید در این موسسه بیاموزید.

هر زبانی که فکرش را بکنید، حتی موسسه زبان جهانی فرصت استقلال خود را برای شما عزیزان فراهم کرده است، بنابراین اگر در محیط مدرسه راحت نیستید، می توانید در محل دلخواه خود با سایر امکانات مورد مطالعه قرار بگیرید.

شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید، حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس و . . . با پشتیبانی ما در ارتباط باشید .

( 021-88936878 / 021-88938547 / همراه : 09123839586 )