تدریس خصوصی زبان هندی

تدریس خصوصی زبان هندی

تدریس خصوصی زبان هندی انتخاب همه کسانی است که به فرهنگ، زبان و گویش کشور هند علاقه دارند. اگر دوست دارید به هند مهاجرت کنید یا از مزایای تحصیل رایگان در هند برخوردار شوید، می توانید در کلاس های تدریس خصوصی زبان هندی شرکت کنید.

جالب است بدانید زبان هندی توسط 425 میلیون به عنوان زبان اصلی و توسط 120 میلیون نفر به عنوان زبان دوم صحبت می شود. زبان هندی به عنوان سومین زبانی شناخته می شود که مردم در سراسر دنیا صحبت می کنند.

اگر در یادگیری زبان هندی مصمم هستید و دوست دارید در کوتاه ترین زمان ممکن، این زبان را به خوبی مسلط شوید، موسسه دنیای زبان به شما این تضمین را می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید مکالمه روان و راحتی داشته باشید

برای ما ایرانیان که فارسی زبان هستیم، ممکن است در ابتدا حروف الفبای هندی سخت و دشوار به نظر برسد. اما جای نگرانی نیست. شما در موسسه دنیای زبان توسط مجرب ترین استاتید آموزش داده خواهید شد.

همچنین در ابتدای کلاس می توانید هدف خود را از یادگیری زبان هندی با مدرسین دنیای زبان در میان بگذارید، تا طبق هدف شما، کلاس های تدریس خصوصی دنیای زبان تدریس شود. همچنین می توانید در صورت نا رضایتی در خواست تعویض استاد را داشته باشید.

 

موسسه دنیای زبان

اساتید موسسه دنیای زبان در یادگیری زبان هندی همیشه همراه شما خواهند بود و شما هیچ وقت احساس نخواهید کرد در مسیر سخت یادگیری زبان هندی تنها هستید. ما در موسسه دنیای زبان به شما تضمین می دهیم با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان هندی به سطح بالاتری از زبان هندی خواهید رسید.

در موسسه دنیای زبان همه مهارت های مکالمه، شنیداری، خواندنی و نوشتنی را همراه با تجربه ترین استاد زبان هندی خواهید آموخت و تا پایان جلسه 35 می توانید مطمئن شوید که با تمرین و تکرار در همه این مهارت ها تسلط خواهید داشت.

مطمئن باشید با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان هندی در موسسه دنیای زبان به هر هدفی که از آموزش زبان هندی دارید، خواهید رسید. فرقی ندارد هدف از شما صرفا علاقه به زبان هندی باشد یا مسافرت و تجارت. در هر صورت این مکالمه تضمینی برای شما وجود دارد.

نحوه تدریس زبان هندی در موسسه دنیای زبان

نحوه تدریس زبان هندی در موسسه دنیای زبان به دو صورت آنلاین و حضوری است. اگر شرایط حضور در کلاس های حضوری را ندارید، توصیه می کنیم کلاس های آنلاین را انتخاب کنید.

کلاس های حضوری دنیای زبان نیز محدود به مکان و زمان خاصی نیست و شما می توانید انتخاب کنید که کلاس ها کجا برگزار شود. برگزاری کلاس در محل کار، دانشگاه، آموزشگاه و یا حتی منزل ممکن است و برای شما مدرس اعزام خواهد شد.

تدریس زبان عربی به صورت خصوصی

«شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد»

در آموزش مکالمه تضمینی، جهت کسب اعتماد شما عزیزان از روند آموزشی، شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد و زبان آموز تا 3 جلسه می تواند بنا بر نیاز، استاد خود را تغییر دهد. چنانچه رضایت زبان آموز تا 3 جلسه اول حاصل نشد، آموزشگاه موظف است تا کل مبلغ شهریه را مسترد کند.
پرداخت هزینه تدریس خصوصی زبان هندی در منزل، محل کار و یا آموزشگاه یکسان است.

یادگیری زبان هندی چقدر طول می کشد؟

همه زبان ها چه زبان هندی و چه زبان انگلیسی به تمرین، گوش دادن به پادکست و یا فیلم دیدن احتیاج دارند تا ملکه ذهن ما شوند. همه ما می دانیم که روان صحبت کردن به هر زبانی مانند زبان هندی، زمان زیادی می برد.

بسیاری از مدرسین زبان هندی می گویند صحبت به زبان هندی حدود 1100 ساعت یا سه سال طول می کشد. بسیاری از زبان آموزان این را می دانند و با این وجود باز هم اعتقاد دارند که ارزش وقت گذاشتن دارد.

از طرف دیگر سرعت یادگیری زبان هندی به میزان زمانی بستگی دارد که شما در طی روز اختصاص می دهید. شرکت کردن در کلاس های تدریس خصوصی زبان هندی زمان یادگیری شما را کاهش می دهد و در نتیجه شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید به زبان هندی مسلط شوید.

در صورت شرکت در کلاس های زبان هندی، علاوه بر نصف شدن زمان مسلط شدن، در هزینه های خود نیز صرفه جویی خواهید کرد. به این صورت که دیگر نیازی نیست به مدت سه سال یا بیشتر هزینه کلاس های عمومی را پرداخت کنید.

آموزش زبان هندی از مبتدی تا پیشرفته

سوالی که اکثر زبان آموزان از ما در مورد کلاس های تدریس خصوصی زبان می پرسند این است که من هیچ چیز از زبان هندی نمی دانم، آیا شرکت در کلاس های تدریس خصوصی برای من مناسب است؟

در جواب باید بگوییم فرقی ندارد که شما در چه سطح از زبان هندی هستید، با تمرین، تلاش، شرکت در کلاس های خصوصی به صورت مرتب می توانید به زبان هندی مسلط شوید. در کلاس های خصوصی سطح مبتدی تا پیشرفته زبان هندی تدریس می شود.

تدریس خصوصی زبان هندی به صورتی خواهد بود که شما توانایی لازم برای توانایی صحبت در سفارت یا با مردم هندی زبان را داشته باشید. بسیاری از آموزشگاه ها صرفا آموزش مکالمه رسمی می دهند و خبری از آموزش مکالمه محاوره ای نیست. اما در موسسه دنیای زبان شما با انواع فرم صحبت کردن آشنا خواهید شد.

تدریس زبان هندی

آموزش زبان هندی برای کودکان

برای موسسه دنیای زبان فرقی ندارد که زبان آموز در چه سنی باشد. ما سعی خواهیم کرد بهترین اساتید را برای آموزش کودکان اعزام کنیم. از طرفی کودکان می توانند حتی در منزل نیز زبان هندی یاد بگیرند.

یادگرفتن زبان هندی برای کودکان می تواند آینده آن ها را بهتر کند. مدرسین موسسه دنیای زبان سعی خواهند با روشی قابل فهم و جذاب برای کودکان زبان هندی را یاد بدهند. در این صورت خواهید دید که کودکان چقدر برای یادگیری زبان هندی مشتاق تر خواهند شد.

آموزشگاه زبان هندی

موسسه دنیای زبان به دلیل داشتن اساتید با تجربه و ماهر در زبان هندی، یه یکی از بهترین آموزشگاه زبان هندی در کشور تبدیل شده است. جالب است بدانید در کشور هند، علاوه بر صحبت به زبان هندی، زبان انگلیسی نیز صحبت می شود.

اگر می خواهید علاوه بر زبان هندی، زبان انگلیسی نیز یاد بگیرید، باید در کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی شرکت کنید. در هر صورت با یاد داشتن زبان هندی و زبان انگلیسی هیچ مشکلی در رابطه با زبان و صحبت با مردم هندی زبان نخواهید داشت.

ضرورت تدریس خصوصی زبان هندی

با شروع یادگیری زبان هندی، که زبان رسمی مردم هند است، یادگیری زبان های دیگر مشابه هندی مانند: بنگالی، پاکستانی، بمبئی، کره ای و گجراتی برای شما آسان تر خواهد بود. با این حال، هندی از بسیاری جهات با انگلیسی متفاوت است. اما این به این معنا نیست که یادگیری آن برای کسانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند دشوار است. گاهی اوقات یادگیری زبان دیگری که شبیه زبان ما نیست می تواند به طور باورنکردنی به بهبود توانایی ما در استفاده و درک زبان مادری کمک کند.

حقیقت هایی درباره زبان هندی

یکی از ویژگی های خاص زبان هندی این است که نوشتار آن از چپ به راست است. البته، این امر برای زبان آموزانی که به زبان انگلیسی مسلط هستند یا حداقل با آن آشنایی دارند، غیر معمول نیست.

از سوی دیگر، خواندن متون هندی بسیار ساده است. زیرا کلمات دقیقاً همان طور که نوشته می شوند خوانده می شوند. همچنین، هر حرف به زبان هندی صدای خاص خود را دارد. البته این برای اروپایی ها تازگی دارد، زیرا اغلب مجبور هستند کلمات را به تنهایی با توجه به صدا ها و تلفظ آن ها و همچنین بسیاری از استثنائات و قوانین دستوری یاد بگیرند.

تدریس خصوصی زبان هندی در 35 جلسه

سایر خدمات تدریس خصوصی زبان

  • آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)
  • دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته
  • دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …
  • اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران
  • مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور
  • آموزش مکالمه تضمینی بین 35 الی 70 جلسه با جدید ترین و به روز ترین متد های آموزشی
  • پشتیبانی مستمر در آموزش تدریس خصوصی زبان هندی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی
  • کلاس های ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل
  • اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان
  •  تدریس خصوصی زبان هندی در منزل، محل کار و یا موسسه یکسان است.

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فرا گیرید با مشاورین ما تماس بگیرید.

سخن آخر

زبان هندی از سومین زبان های پرگویش دنیاست و این به دلیل است که کشور هند جمعیت زیادی دارد. در سال های اخیر کشور هند در زمینه تکنولوژی و صنعت پیشرفت های زیادی کرده است و بسیاری از افراد به دلیل تحصیل، مهاجرت یا تجارت به کشور هند نقل مکان کنند. اگر از طرفداران فرهنگ کشور هند هستید توصیه می کنیم کلاس های خصوصی دنیای زبان را از دست ندهید. امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی و مکالمه تضمینی در کلاس های ما وجود دارد.

شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر مزایای موسسه دنیای زبان و  . . . با پشتیبانی ما در موسسه دنیای زبان در ارتباط باشید.

سوالات متداول

  1. چگونه به زبان هندی مسلط شوم؟

برای اینکه به زبان هندی مسلط شوید، باید حداقل روزانه 3 ساعت زبان هندی تمرین کنید. فیلم های هندی و آهنگ های هندی برای مسلط شدن به زبان هندی کمک کننده هستند. کلاس های موسسه دنیای زبان نیز این مسیر را برای شما هموار می کنند.

2. آیا زبان هندی سخت است؟ 

در واقع به دلیل اینکه این زبان حروف الفبای متفاوت تری از فارسی دارد، ممکن است برای شما سخت بیاید اما می توانید با تمرین و تکرار می توانید به این زبان ها مسلط شوید.

3. بهترین منابع برای یادگیری زبان هندی کدام ها هستند؟

بهترین منابع و کتاب های برای یادگیری زبان هندی کتاب های Hinglish و Devanagari است.