تدریس خصوصی زبان عربی

تدریس خصوصی زبان عربی

تدریس خصوصی زبان عربی با بهره گیری از بهترین اساتید مجرب و کارآزموده در موسسه دنیای زبان انجام می شود. فرقی نمی کند قصد شما از یادگیری زبان عربی چیست. در هر صورت مدرسین دنیای زبان شما را مطابق بر نیاز هایتان، زبان عربی را تدریس می کنند.

از طرفی دیگر سابقه درخشان و 23 ساله دنیای زبان باعث شده که بسیاری از کسانی که قصد آموختن زبان عربی را دارند، به این موسسه مراجعه کنند و در مدت کوتاه زبان عربی را بیاموزند.

همانطور که می دانید زبان عربی از جمله زبان های سخت دنیاست و اگر به صورت خودخوان شروع به یادگیری این زبان کنید، ممکن است سال ها طول بکشد و حتی به آن نتیجه ای که از آن انتظار داشتید، نتوانید برسید.

اما با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان عربی نه تنها شوق یادگیری در شما زیاد تر خواهد شد بلکه با سبک و متد جدیدی از یادگیری زبان عربی روبه رو خواهید شد. برعکس یاد دهی اشتباه زبان عربی در دوران مدرسه، شما بیشتر به زبان عربی علاقه مند خواهید شد و پیشرفت زودتری حاصل خواهد شد.

کشورهای عربی زبان مثل امارات و عربستان صعودی بیشتر از گذشته در حال گسترش و پیشرفت هستند و بسیاری از افراد ترجیح می دهند برای تجارت، ادامه زندگی و یا حتی اقامت موقت به این کشورها مهاجرت کنند.

با موسسه دنیای زبان همراه باشید تا شما را بیشتر با زبان عربی آشنا کنیم و نحوه تدریس زبان عربی را در موسسه دنیای زبان به شما توضیح دهیم.

موسسه دنیای زبان

تدریس خصوصی زبان عربی در منزل

اگر توانایی شرکت در کلاس های آموزشگاه را ندارید و همچنان علاقه مند به یادگیری زبان عربی هستید، می توانید در منزل خودتان زبان عربی را یاد بگیرید. توجه داشته باشید که زبان عربی از جمله زبان های سخت دنیاست و بدون استاد نمی توان این زبان را به خوبی فرا گرفت.

تدریس زبان عربی به صورت خصوصی

هزینه تدریس خصوصی عربی دبیرستان

اگر در مقطع تحصیلی دبیرستان هستید و قصد شرکت در کنکور را دارید، می توانید از اساتید مجرب دنیای زبان برای یادگیری هرچه بهتر دروس عربی دبیرستان استفاده کنید. اساتید موسسه دنیای زبان شما را برای آزمون های پایان ترم و حتی کنکور آماده می کنند.

قیمت تدریس خصوصی با کلاس های عمومی تفاوت دارد و بالاتر است. اما هرچیزی که قیمت بالایی دارد، به مراتب ارزش بالایی نیز دارد. در کلاس های خصوصی تنها زبان آموز خود شما خواهید بود و تمام وقت کلاس برای آموزش شخص شما صرف خواهد شد.

هزینه تدریس خصوصی عربی دبیرستان را بستگی به سطح فعلی شما، میزان زمان کلاس و فشرده بودن یادگیری زبان عربی دارد. اگر می خواهید هزینه این کلاس ها را بدانید، می توانید با پشتیبانی موسسه دنیای زبان در ارتباط باشید.

هزینه تدریس زبان عربی چقدره ؟

قیمت تدریس خصوصی عربی

وقتی حرف از تدریس خصوصی می شود، معمولا تنها چیزی که ذهن شما را درگیر می کند، هزینه کلاس های تدریس خصوصی است. باور کنید یا نه اما هزینه تدریس کلاس های خصوصی به مراتب کمتر از کلاس های عمومی خواهد بود.

فرض کنید شما در مدت یک سال می خواهید به سطح متوسطی از زبان عربی برسید. با شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان عربی، کل زمان کلاس برای شما اختصاص خواهد یافت و در مدت یکسال بهره وری از زمان به حداکثر خواهد رسید.

در صورتی که اگر در کلاس های عمومی شرکت کنید باید دو تا چهار سال زمان صرف کنید تا به یک سطح متوسطی از زبان عربی برسید. البته به همه هزینه های کلاس عمومی، هزینه های رفت و آمد و تلف شدن زمان زیاد را نیز اضافه کنید. در این صورت خواهید دید که چقدر کلاس های تدریس خصوصی زبان عربی بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

«شهریه به صورت کاملا اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد»

در آموزش مکالمه تضمینی، جهت کسب اعتماد شما عزیزان از روند آموزشی، شهریه به صورت اقساط تا پایان دوره پرداخت می گردد و زبان آموز تا 3 جلسه می تواند بنا بر نیاز، استاد خود را تغییر دهد. چنانچه رضایت زبان آموز تا 3 جلسه اول حاصل نشد، آموزشگاه موظف است تا کل مبلغ شهریه را مسترد کند.
پرداخت هزینه تدریس خصوصی زبان فرانسه در منزل، محل کار و یا آموزشگاه یکسان است.

یادگیری زبان عربی در کم ترین زمان و با بهترین متد

نحوه تدریس خصوصی زبان عربی در موسسه دنیای زبان

در موسسه دنیای زبان، زبان عربی به دو روش تدریس خواهد شد. روش اول تدریس خصوصی حضوری است که  مدرسین از طرف موسسه دنیای زبان به هر مکانی که شما راحت هستید، اعزام می شوند. فرقی ندارد که محل کار، آموزشگاه و یا حتی منزل شخصی شما باشد.

موسسه دنیای زبان این تضمین را به شما می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن و در طی 35 جلسه آموزشی می توانید زبان عربی را یاد بگیرید. فرقی ندارد که در چه سطح از زبان عربی باشید، در هر صورت به یک سطح بالایی از زبان عربی خواهید رسید.

روش دوم یادگیری زبان عربی به صورت آنلاین است. در کلاس های آنلاین شما هیچ تفاوتی با کلاس های خصوصی حضوری احساس نخواهید کرد. در کلاس های آنلاین تمرکز بیشتری خواهید داشت و یادگیری شما سریع تر خواهد بود.

ضرورت تدریس خصوصی زبان عربی

از دلایلی که باید زبان عربی را یاد بگیرید باید به موارد زیر اشاره کنیم:

 پنجمین زبان رایج بومی در جهان

زبان عربی زبان رسمی بیش از 21 کشور است و 375 میلیون صحبت کننده بومی این زبان وجود دارد. این سخنرانان عمدتا در خاورمیانه متمرکز هستند، اما گروه های اقلیت زیادی در سراسر جهان وجود دارد. همچنین زبان رسمی سازمان ملل متحد، اتحادیه عرب، سازمان کنفرانس اسلامی و اتحادیه آفریقا است.
تقاضای زیاد و عرضه کم عربی در جهان غرب وجود دارد.

تعداد نسبتاً کمی از غربی ها جرات یادگیری زبان عربی را دارند. با توجه به اهمیت روزافزون خاورمیانه در امور بین الملل، کمبود شدید نیروی انسانی در غرب وجود دارد که با زبان و فرهنگ عربی آشنا باشند. کسانی که عربی یاد می گیرند می توانند از زبان عربی بهره مند شوند و در زمینه های مختلف مانند روزنامه نگاری، تجارت و صنعت، آموزش، امور مالی و بانکی، ترجمه و تفسیر، مشاوره، خدمات خارجی و روزنامه نگاری و موارد دیگر شغل پیدا کنند.

زبان بازار رو به رشد برای تجارت

برنامه های ادغام جهان عرب در اقتصاد جهانی فرصت های تجاری بالقوه بیشماری را ایجاد می کند. با افزایش سریع جمعیت، مناطق عربی بازار عظیمی برای صادرات کالا و خدمات ارائه می دهند. با تولید ناخالص داخلی بیش از 600 میلیارد دلار در سال، این منطقه پتانسیل زیادی برای عرضه جهانی دارد.

کشور های عربی در حال اصلاح و تنوع در اقتصاد خود هستند. مقررات تجاری برای ایجاد مزیت رقابتی بیشتر و جذب کارآفرینان بهبود یافته است. به عنوان مثال، در خلیج عربی، سرمایه گذاری های عظیمی در زمینه هایی مانند ساخت و ساز، امور مالی، مخابرات و گردشگری انجام شده است. برای انجام کارآمد تجارت، باید زبان و فرهنگ افرادی را که با آن ها امید به مذاکره و انجام کسب و کار وجود دارد، درک کنید. فرهنگ تجاری در جهان عرب در مورد ایجاد روابط شخصی با اعتماد متقابل است. در این محیط، مزایای زبان عربی می تواند در ارتقاء روابط تجاری عمیق تر نقش داشته باشد.

داشتن سهم بسزایی در تمدن جهان

در حالی که اروپا رکود نسبی قرون وسطایی را تجربه می کرد ، تمدن اسلامی-عربی در اوج خود بود. اعراب سهم بسزایی در پیشرفت علم ، پزشکی و فلسفه داشتند. بسیاری از فرهنگ های یونانی ، رومی و بیزانسی از طریق کتابخانه های عربی برای جهان حفظ شد. اعراب همچنین در زمینه های ادبیات ، ریاضیات ، ناوبری ، نجوم و معماری مشارکت قابل توجهی داشته اند. یکی از مزایای زبان عربی کشف این حجم وسیع از دانش به زبان اصلی است.

میراث فرهنگی غنی

جهان عرب دارای هنر، موسیقی، ادبیات، آشپزی و شیوه زندگی بی نظیری است. ممکن است غربی ها داستان های 1001 شب را خوانده باشند و برخی غذا های خاورمیانه مانند: حموس یا فلافل را امتحان کرده باشند ، اما آگاهی غربی ها از شیوه زندگی اعراب به طور کلی محدود است. از مزایای زبان عربی و کاوش در جهان عرب، شما یاد خواهید گرفت که از محصولات فرهنگی متمایز لذت ببرید و برخی از ارزش های مهم برای مردم عرب مانند عزت، عزت و مهمان نوازی را درک کنید.

 زبان اسلام

علاوه بر میلیون ها بومی، میلیون ها نفر زبان عربی را به عنوان زبان خارجی یاد گرفته اند زیرا زبان قرآن توسط مسلمانان سراسر جهان قابل درک است.

تدریس خصوصی زبان عربی در 35 جلسه

آیا واقعا زبان عربی سخت است؟

حتما شنیده اید که می گویند زبان عربی با اینکه زبان بسیار شیرینی است اما سخت است؟ خب باید قبول کنیم که عربی جز 10 زبان سخت دنیا برای یادگیری است . این مسئله برای کسانی است که با یک روش اصولی و توسط اساتید مجرب آموزش ندیده اند و باعث شده است که زبان عربی سخت به نظر برسد.

یادگیری زبان عربی با اینکه سختی های خودش را دارد اما اگر در یک موسسه آموزشی معتبری مانند موسسه دنیای زبان آموزش ببینید، سختی این زبان تبدیل به شیرینی خواهد شد و شما تمایل بیشتری به یادگیری خواهید داشت.

سایر خدمات تدریس خصوصی زبان

  • آموزش مکالمه تضمینی (خصوصی)
  • دوره های ویژه از پایه تا پیشرفته
  • دوره های ویژه اشخاص، پزشکان، مهندسین، متخصصان، مدیران، پرسنل و …
  • اعزام بهترین اساتید خانم و آقا به تمام نقاط تهران
  • مشاوره و برنامه ریزی زیر نظر سوپروایزر تحصیل کرده خارج از کشور
  • آموزش مکالمه تضمینی بین 35 الی 70 جلسه با جدید ترین و به روز ترین متد های آموزشی
  • پشتیبانی مستمر در آموزش  تدریس خصوصی زبان عربی و سایر زبان ها زیر نظر سوپروایزر، مشاور و برنامه ریز آموزشی
  • کلاس های ویژه شاغلین پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل
  • اعزام مدرس خانم جهت بانوان و کودکان
  • تدریس خصوصی زبان عربی در منزل، محل کار و یا موسسه یکسان است.

چنانچه تمایل دارید زبان مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان با کیفیت بالا فرا گیرید با مشاورین ما تماس بگیرید.

سخن آخر

اگر می خواهید در یک موسسه معتبر زبان عربی را به شکلی صحیح یاد بگیرید،موسسه دنیای زبان بهترین گزینه است، چرا که دارای بیش از 23 سال سابقه است و مدرسین عربی زبان مجرب و ماهری دارد.

علاوه بر این تدریس خصوصی زبان انگلیسی و زبان فرانسوی نیز در این موسسه انجام می شود. هدف اصلی دنیای زبان آسان تر کردن یادگیری زبان عربی برای همه کسانی است که آرزوی مسلط شدن به این زبان را در سر  دارند.

شما می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با شماره های پشتیبانی تماس بگیرید و حتی می توانید برای مشاوره درباره نحوه تدریس، دیگر مزایای موسسه دنیای زبان و  . . . با پشتیبانی ما در موسسه دنیای زبان در ارتباط باشید.

سوالات متداول

  1. زبان عربی در چند کشور دنیا صحبت می شود؟

زبان عربی یکی از شیرین ترین زبان های دنیاست که در 21 کشور عربی زبان صحبت می شود. از طرفی حروف الفبای عربی به فارسی شباهت دارد و این مسئله زبان عربی را برای ما آسان تر می کند.

2. چگونه زبان عربی را بهتر یاد بگیرم؟

زبان عربی نیاز مند تمرین و تکرار است. با مشااهده فیلم ها و گوش کردن پادکست های عربی می توانید به سطح بالاتری از زبان عربی برسید. شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان عربی یادگیری شما را سریع تر خواهد کرد.

3. بهترین منابع برای یادگیری زبان عربی کدام ها هستند؟

بهترین منابع و کتاب های برای یادگیری زبان عربی کتاب های

  • کتاب آموزش مکالمه عربی فصیح «العربیه بین یدیک»
  • کتاب آموزش مکالمه عربی فصیح «صدی الحیاه»
  • کتاب «الکتاب الأساسی»
  • کتاب «العربیه للعالم»

است.